ورزش

تمامی معاملات مهم روز پایانی نقل و انتقالات اروپا

آخرین روز هر پنجره‌ نقل و انتقالات همیشه شلوغ است و تابستان 2022 هم متفاوت نبود زیرا آخرین تکه ‌های پازل به سرعت تکمیل شد.


به گزارش ایلنا، پنجره نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسیده و اول سپتامبر یک ضرب الاجل دیگر برای تیم‌های لیگ برتر، لالیگا، سری آ، بوندسلیگا و لیگ 1 به همراه داشت.

تیم‌های پیشرو در سرتاسر قاره اروپا مشغول تقویت لیست‌های خود بوده‌اند، با موجی از فعالیت‌های اولیه که شاهد معامله‌های بزرگ منچسترسیتی و لیورپول برای ارلینگ هالند و داروین نونز بود.

بارسلونا از آن زمان در اسپانیا مشغول بود، آرسنال تجارت زیرکانه‌ای را در انگلیس به پایان رساند، بایرن مونیخ با به خدمت گرفتن سادیو مانه فعال بود، پل پوگبا و روملو لوکاکو خود را به ایتالیا بازگرداندند و منچستریونایتد هم تلاش کرد بازیکنان مدنظر تن هاگ را جذب کند.

قبل از اینکه بازار پرهیاهوی دیگری تا ژانویه درهای خود را ببندد، قراردادهای زیادی امضا شد و اینجا بزرگترین و بهترین این قراردادها را مشاهده می‌کنید:

دنیس زکریا – یوونتوس به چلسی

چلسی با جذب قرضی دنیس زکریا از یوونتوس خط هافبک خود را تقویت کرد. گزارش شده است که این انتقال شامل گزینه خرید برای بعد از فصل 2022-23 است.

پیر امریک اوبامیانگ – بارسلونا به چلسی

در ساعات پایانی شب گذشته بالاخره چلسی اعلام کرد: پیر امریک اوبامیانگ به لیگ برتر بازمی‌گردد. آبی‌ها که به دنبال یک مهاجم قدرتمند بودند، مبلغ 10 میلیون پوند (12 میلیون دلار) به بارسلونا پرداخت کردند تا این اتفاق بیفتد.

 بیلی گیلمور – چلسی به برایتون

چلسی بیلی گیلمور را در اقدامی که پس از پایان ضرب الاجل رسما اعلام شد به برایتون فروخت. گیلمور که در یورو 2020 تحت تاثیر قرار گرفت و فصل گذشته را به صورت قرضی به نوریچ سیتی گذراند، اکنون یک انتقال دائمی کنار مرغ‌های دریایی دارد. او قراردادی چهار ساله امضا کرد و می‌تواند به زودی در این آخر هفته بازی کند.

 ویلفرد گنونتو – زوریخ به لیدزیونایتد

لیدز یک انتقال غیرمنتظره را برای ویلفرد گنونتو 18 ساله از زوریخ تکمیل کرد. مهاجم ایتالیایی تابستان امسال وارد صحنه بین المللی شد و به نظر می رسد برای کارهای بزرگ آماده است.

 دن جیمز – لیدز به فولام

چهارمین خرید روز پایانی برای فولام دن جیمز بود که به صورت قرضی یک فصل از لیدز یونایتد وارد شد. ملی پوش ولزی با این انتقال در کریون کاتیج به لایوین کورزاوا، ویلیان و کارلوس وینیسیوس پیوست.

هکتور بیرین – آرسنال به بارسلونا

هکتور بیرین، مدافع آرسنال، پس از 11 سال حضور در توپچی‌ها، به باشگاه دوران کودکی یعنی بارسلونا پیوست. بارسا پس از اینکه مدافع قرارداد خود را در ورزشگاه امارات فسخ کرد، مبلغی را برای انتقال او پرداخت نخواهد کرد.

جیمز گارنر – منچستریونایتد به اورتون

اورتون خط هافبک خود را با اضافه شدن جیمز گارنر با قرارداد دائمی از منچستریونایتد تقویت کرد. این استعداد 21 ساله قراردادی 4 ساله امضا کرده و فصل گذشته به صورت قرضی در ناتینگهام فارست بازی کرد.

آرتور ملو – یوونتوس به لیورپول

لیورپول با به خدمت گرفتن آرتور ملو به صورت قرضی از یوونتوس، به سرعت برای مهار بحران مصدومیت هافبک‌های خود اقدام کرده است. هیچ گزینه‌ای برای بند خرید در معامله وجود ندارد.

سرجینو دست – بارسلونا به میلان

بارسلونا سرجینو دست، مدافع کناری تیم ملی آمریکا را به میلان قرض داد. باشگاه ایتالیایی پس از این فصل گزینه خرید دست را خواهد داشت.

کارلوس سولر – والنسیا به پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن قرارداد دائمی کارلوس سولر را با مبلغ 20 میلیون یورو (17.2 میلیون پوند / 20 میلیون دلار) تایید کرد. او با قراردادی پنج ساله به توافق رسیده است.

فرانچسکو آچربی – لاتزیو به اینتر

لاتزیو فرانچسکو آچربی مدافع میانی را به اینتر قرضی داده که در این فصل حقوق او را پرداخت خواهد کرد. همچنین گفته می شود گزینه ای برای خرید مدافع نیز وجود دارد. آچربی، 34 ساله، تجربه فوق العاده ای را برای خط دفاعی اینتر به ارمغان می آورد. او 322 بازی در سری آ در دوران حرفه ای خود انجام داده است.

یولیان دراکسلر – پاری سن ژرمن به بنفیکا

یولیان دراکسلر به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به بنفیکا پیوست. دراکسلر 131 بازی در لیگ 1 برای پاریس انجام داد و 17 گل به ثمر رساند و 21 پاس گل داد. اما او در فصول اخیر برای زمان بازی با مشکل مواجه شده و به دنبال فرصتی جدید برای اثبات شایستگی خود به عنوان یک بازیساز سطح بالا است.

مارتین دوبراوکا – نیوکاسل به منچستریونایتد

منچستریونایتد، مارتین دوبراوکا، دروازه بان جدیدش را به صورت قرضی از نیوکاسل به خدمت گرفت و در صورت برآورده شدن انگیزه‌های خاص، موظف به خرید او در پایان فصل خواهد بود.

ویلیان – بازیکن آزاد به فولام

فولام امضای قرارداد با بازیکن آزاد ویلیان را تایید کرد، بازیکنی که پس از یک دوره کوتاه در برزیل با کورینتیانس به لیگ برتر بازمی‌گردد. ویلیان برخی از بهترین سال های خود را در چلسی سپری کرد و همچنین زمانی را در آرسنال گذراند.

ادریسا گوئیه – پاری سن ژرمن به اورتون

اورتون با قراردادی دائمی، ادریسا گوئیه، هافبک دفاعی پاری سن ژرمن را به خدمت گرفت. او پیش از این از سال 2016 تا 2019 برای تافی‌ها بازی کرد و سپس راهی فرانسه شد و 99 بازی در لیگ برتر انجام داد. گوئیه قراردادی دو ساله امضا کرده است.

لایوین کورزاوا – پاری سن ژرمن به فولام

لایوین کورزاوا مدتی است که با جدایی از پاری سن ژرمن مرتبط بوده و او فصل 2022-2023 را به صورت قرضی در فولام سپری خواهد کرد. این مدافع ادعا می کند که “همه بازی های فولام را در این فصل تماشا کرده است”.

مانوئل آکانجی – بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی

مانوئل آکانجی، مدافع ملی پوش سوئیس، پس از امضای قرارداد 15 میلیون پوندی (17 میلیون دلاری) با قهرمان لیگ برتر پیوند خورد. او با امضای این قرارداد تا سال 2027 در ورزشگاه اتحاد متعهد شده است.

آنتونی – آژاکس به منچستریونایتد

منچستریونایتد سرانجام اعلام کرد که یک قرارداد 85 میلیون پوندی (99 میلیون دلاری) تکمیل شده و آنتونی را به خدمت گرفته است. مهاجم ملی پوش برزیلی قراردادی پنج ساله تا سال 2027 با شیاطین سرخ امضا کرد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا