جامعه

لزوم ساخت مسکن در منطقه ۱۲

چمران مطرح کرد؛

رئیس شورای شهر تهران گفت: منطقه ۱۲ یکی از مناطق قدیمی تهران است و باید در این منطقه نیز مسکن ساخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در آئین آغاز ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در شهر تهران با اشاره به حل مشکلات تهران گفت: خانه سازی و آبادانی بسیار مشکل است.

وی ادامه داد: وزیری ساخت مسکن را در تهران تمام کرد اما راه اندازی دوباره این کار سخت است و امیدواریم مجدداً راه بی افتد.

چمران با بیان اینکه برای ساخت ۴ میلیون مسکن همه باید به یکدیگر کمک کنند اظهار کرد: اگر مردم خود پای کار بیایند این کار بهتر انجام می‌شود و انشاالله با حضور مردم در میدان مسکن بهتر ساخته شود.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: بهترین مسکن‌ها را در جهان ساخته‌ایم و معماری ما در دنیا حرفی برای گفتن داشته‌است و انشاالله نفر آباد نیز با روش درست ساخته شود.

وی بیان کرد: انشاالله این خانه‌ها با معماری ایرانی و قابل قبول ساخته شوند تا مردم و در این خانه‌ها آرامش و آسایش داشته باشند.

چمران گفت: حتی می‌توان این خانه‌ها را به صورت ویلایی ساخت و اصراری برای ساخت خانه‌های بلند نیست زیرا شاید این خانه‌ها در شأن حضرت عبدالعظیم حسنی نباشد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: انشاالله همه شاهد حرکت خوب و نویی در تهران باشیم و در منطقه ۱۲ نیز باید این خانه‌ها ساخته شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا