ورزش

سری A| ناپولی صدر جدول را از میلان پس گرفت

دیدارهای شب نخست از هفته پنجم سری A با پیروزی تیم فوتبال ناپولی در خانه لاتزیو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب اول از هفته پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال ناپولی در خانه لاتزیو با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. لاتزیو در این بازی خیلی زود و در دقیقه 4 با گلزنی ماتیا زاکاینی پیش افتاد، اما ناپولی گل خورده را در دقیقه 38 توسط بازیکن آسیایی‌اش کیم مین جائه جبران کرد. در دقیقه 61 هم بهترین گلزن و بال تازه وارد ناپولی، خویچا کواراتس‌خلیا – کسی که دو روز پیش به‌عنوان بازیکن ماه نخست سری A‌ انتخاب شد – گل برتری تیم لوچانو اسپالتی را برابر تیم مائوریتزیو ساری به ثمر رساند.

با این نتیجه، ناپولی سومین پیروزی فصلش را کسب کرد و 11 امتیازی شد تا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به میلان، به صدر جدول رده‌بندی مسابقات صعود کند. لاتزیو هم با هشت امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند.

در جدول رده‌بندی سری A، پس از تیم‌های ناپولی و میلان که هر دو 11 امتیازی هستند، آتالانتا و رم هر دو با 10 امتیاز از چهار بازی به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند. یوونتوس و اینتر نیز هر دو با 9 امتیاز از پنج بازی و برحسب تفاضل گل رده‌های پنجم و ششم را در اختیار دارند.

 

انتهای پیام/

 
 

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا