جامعه

افزایش ترافیک تهران همزمان با آغاز مهر

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

رئیس شورای شهر تهران گفت:روزهای اول مهر شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود زیرا پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران، در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به انتصابات در شهرداری تهران، افزود: شورا در انتصابات نباید دخالت کند و تنها مشاوره می‌دهد. باید اجازه دهیم دست شهرداری در انتصابات باز باشد.

وی ادامه داد: شهرداری تمام مدیران را پس از یک سال تغییر نمی‌دهد بلکه در خصوص انتصابات بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و نتیجه گیری به مشورت گذاشته می‌شود.

چمران درباره اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: قرار بود اتوبوس‌های جدید در شهریور ماه وارد ناوگان شود اما من اطلاع دقیقی در این خصوص ندارم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: ستاد بازگشایی مدارس جلساتی را با حضور اعضای شورا، آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار کرده و برنامه ریزی لازم را انجام داده است اما روزهای اول مهر شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود زیرا پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: تغییر ساعت کاری کارمندان در پیک ترافیک، می‌تواند در ترافیک اثرگذار باشد اما بر ترافیک فشرده تهران چندان تأثیری نخواهد داشت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا