شهرستان ها

۱۹۵۰ خانوار تحت پوشش خدمات کمیته امداد بیله‌سوار قرار دارند

بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: یک‌هزار و ۹۵۰ خانوار در بیله‌سوار تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته و از خدمات این نهاد حمایتی بهره‌مند می‌شوند.

صاحبعلی اصغری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شیوع کرونا و آسیب مشاغل خرد سبب شد تا ما با حجم وسیعی از نیازمندی‌های اجتماعی در شهرستان مواجه شویم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نهادهای حمایتی با پوشش افراد نیازمند بخشی از این کاستی‌ها را جبران می‌کنند، تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های احسان و برکت از ابتدای شیوع کرونا انجام شده و بیله‌سوار در طرح کمک‌های مؤمنانه نیز جز شهرستان‌های پیشرو بوده است.

فرماندار بیله‌سوار از توزیع ۵۳۰ بسته معیشتی لبنیاتی در این شهرستان به ارزش ۳۱۰ میلیون تومان در بین مددجویان کمیته امداد خبر داد.

اصغری گفت: ارزش هر یک از این بسته‌ها ۵۸۵ هزار تومان و شامل ماست، شیر کم چرب، شیرکاکائو، خامه و پنیر لاکتیکی، پنیر لنبه و پنیر معمولی بوده و به صورت رایگان در بین مددجویان توزیع می‌شود.

وی افزود: در پنج ماهه امسال از طریق کمیته امداد شهرستان ۹۳۶ بسته معیشتی شامل کالاهای اساسی در بین مددجویان توزیع شده است.

اصغری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این بسته‌ها با همکاری بنیاد مستضعفان و کمیته امداد در سطح استان و شهرستان‌ها توزیع می‌شود و هفته گذشته نیز ۱۸ میلیون تومان بسته لبنیاتی در بین افراد تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار اضافه کرد: شهرستان بیله‌سوار یک‌هزار و ۹۵۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد دارد که از حمایت‌های مادی و معنوی این نهاد حمایتی بهره‌مند هستند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا