عکس و فیلم

زیرساخت‌های ریمدان مناسب است/رایزنی برای ورودزوارپاکستانی به عراق

چابهار- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه زیرساخت‌های مرز ریمدان برای پذیرایی از زائران پاکستانی مناسب است، از رایزنی برای ورود زوار این کشور به داخل عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در مرز ریمدان، سردار محمد پاکپور ظهر امروز پنج‌شنبه در جریان بازدید از مرز ریمدان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر اظهار داشت: الحمدالله در مرز ریمدان به‌عنوان یکی از گذرهای ورودی زائران پاکستانی زیرساخت‌های خوبی برای تسهیل عبور زوار ایجادشده است.

وی با بیان اینکه موکب‌های متعددی در این مرز مستقرشده است، بیان کرد: طی بازدیدی که داشتم مشکل خاصی گزارش نشد و تنها چند نکته مطرح شد که پیگیری برای رفع آن‌ها صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به خدمات ارائه‌شده توسط نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه و سایر ارگان‌های دست‌اندرکار در حوزه این گذر مرزی یادآور شد: مهم‌ترین مشکلی که مطرح شد درزمینهٔ زائران پاکستانی این است که گویا مرزهای خروجی ازجمله مهران و سایر خروجی‌ها مقداری عراقی‌ها مانع از ورود زائران پیاده شده‌اند.

سردار پاکپور ادامه داد: در این زمینه رایزنی در حال انجام است و اگر این مشکل حل شود خیلی از دیگر مسائل نیز حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این عشق حسین است که همه را از همه جای دنیا سمت خودش می‌کشاند، یادآور شد: زائران پاکستانی با عشق و ارادت بالایی که دارند وارد این مسیر شده و به‌رغم همه سختی‌ها در این هوای شرجی آمدند که در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا