شهرستان ها

تشکیل پرونده برای ۵۲۴ نانوایی متخلف در خراسان شمالی

بجنورد- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی از تشکیل ۵۲۴ پرونده برای نانوایی‌های متخلف استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فخر موحدی ظهر یک شنبه در کارگروه تنظیم بازار خراسان شمالی که در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت بازار لوازم التحریر از سوی مسئولان مربوط باید در این بازه زمانی انجام شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: اقدامات لازم جهت برگزاری نمایشگاه پاییزه و عرضه مستقیم کالای لوازم التحریر در استان انجام شود.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت لوازم التحریر با تشکیل تیم ویژه و تخصصی در خصوص اقلام و کالاهای تقلبی و قاچاق، ادامه طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم التحریر و برگزاری نمایشگاه پاییزه می‌تواند کمک قابل توجهی به خانواده‌ها داشته باشد.

فخر موحدی در ارتباط با ثبت عملکرد خبازی‌های استان در سامانه نانینو گفت: از ابتدای سال تا نوزدهم شهریور ماه، شش ۶ هزار و ۷۷۸ مورد بازرسی از نانوایی‌های سطح استان انجام شده که از این تعداد برای ۵۲۴ مورد پرونده تخلف تشکیل شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: بازرسی‌ها و کنترل‌ها از سطح نانوایی‌ها با دقت بیشتری انجام شود تا موارد تشکیل پرونده تخلف‌ها کاهش یابد.

وی به یکی از اقدامات شاخص استان در یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: ارسال پیامک به نانوایی‌های متخلف استان بهترین اقدام یک ماه اخیر بوده به طوری که در این حوزه جزو پنج استان برتر کشور هستیم.

فخر موحدی در انتها گفت: تقدیر از خبازی‌هایی که با کیفیت خوب اقدام به ارائه نان داشته اند نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا