ورزش

هفته چهارم لیگ 1| دیدار فینال‌گونه در اهواز و تلاش مدعیان سنتی برای رسیدن به صدر


مسابقات هفته چهارم لیگ آزادگان روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و در این روز تیم صدرنشین شمس آذر قزوین میهمان تیم رده سومی استقلال ملاثانی خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته چهارم لیگ یک سه‌شنبه برگزار می‌شود. شمس آذر قزوین صدرنشین بدون باخت در این روز میهمان تیم استقلال ملاثانی است که هنوز باختی نداشته و با 7 امتیاز در رده سوم جدول لیگ ایستاده، نبرد دو تیم در فصل گذشته برنده نداشت. اگر شمس آذر در این روز پیروز شود همچنان تک و تنها در صدر جدول باقی خواهد ماند اما اگر بازنده شود استقلال ملاثانی یا آرمان گهر جایش را در صدر جدول خواهند گرفت. این مسابقه در واقع فینال هفته چهارم خواهد بود. سعید دقیقی سرمربی شمس آذر می‌گوید صدرنشینی در این مقطع از فصل اهمیت ندارد و هر مسابقه برای او و تیمش یک فینال است. 

آرمان گهر تیم 7 امتیازی جدول لیگ میزبان خلیج فارس ماهشهر 4 امتیازی است که در رده هفتم جدول ایستاده است. این نخستین تقابل دو تیم در لیگ یک است زیرا خلیج فارس در این فصل لیگ یکی شده اما هر دو تیم مقابل امید وحدت خراسان قرار گرفته‌اند و به بردهای پرگلی هم رسیده‌اند. آرمان گهر این هفته شانس صدرنشینی دارد و خلیج فارس هم می‌خواهد به رده‌های بالاتر جدول برسد.

سایپا تهران هم با 6 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ ایستاده که دلیلش هم شکست خانگی هفته گذشته مقابل خیبر بود نارنجی‌پوشان تهرانی این هفته میهمان پارس جنوبی جم 4 امتیازی هستند. فصل گذشته هر دو تقابل دو تیم بدون گل به پایان رسیده بود. پارس جنوبی این هفته می‌خواهد شکست سنگین هفته قبل مقابل شمس آذر را جبران کند اما سایپا به فکر نزدیک شدن بیشتر به صدر جدول است.

خیبر خرم آباد بعد از دو تساوی هفته قبل مقابل سایپا پیروز شد تا با 5 امتیاز در رده ششم جدول لیگ بایستد. فراز کمالوند سرمربی خیبر این هفته به دنبال پیروزی مقابل مس شهربابک است که هنوز باختی نداشته است. خیبری‌ها شانس صعود تا رده دوم جدول  لیگ را در این هفته دارند درست مثل حریف‌شان!

تیم‌های رده سیزدهم تا هجدهم لیگ یک هم هنوز بردی در این فصل نداشته‌اند، استقلال خوزستان، فجرشهید سپاسی، خوشه طلایی ساوه، شهرداری آستارا، دریابابل و امید وحدت تیم‌هایی هستند که رنگ برد را ندیده‌اند البته امید وحدت با 15 گل خورده و بدون گل زده ضعیف‌ترین تیم لیگ است که حتی گفته می شود مالک شهرخودرو دوباره هوس کرده این تیم را در اختیار  بگیرد.

برنامه مسابقات هفته چهارم لیگ یک به شرح زیر است:

هفته چهارم سه شنبه ۲۲ شهریور

آرمان گهر سیرجان – خلیج فارس ماهشهر- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام علی (ع)  سیرجان

رایکا بابل – استقلال خوزستان   – ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود

فجر سپاسی شیراز – چادرملو اردکان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه حافظیه شیراز

خوشه طلایی ساوه – چوکا تالش- ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه یادگار امام قم

شهرداری همدان – شهرخودرو مشهد- ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه حاجی بابایی همدان

خیبر خرم آباد – مس شهربابک – ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه تختی خرم آباد

شهرداری آستارا – ون پارس اصفهان- ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه وحدت آستارا

پارس جنوبی جم – سایپا تهران – ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه تختی جم

استقلال ملاثانی – شمس آذر قزوین- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز

پایان پیام/ ت 22


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا