شهرستان ها

برنامه‌های گرامیداشت هفته «دفاع مقدس» در نیر برگزار می‌شود

نیر- فرماندار شهرستان نیر گفت: برنامه‌های هفته «دفاع مقدس» با محوریت کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل در شهرستان نیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های هفته «دفاع مقدس» با محوریت کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل در شهرستان نیر برگزار می‌شود.

وی بر اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته تأکید کرد و گفت: از دستگاه‌های دولتی و اجرایی شهرستان نیر تقاضا داریم تا با تمام امکانات در راستای هرچه باشکوه‌تر اجرا شدن برنامه‌های «هفته دفاع مقدس» حضور گسترده داشته باشند.

فرماندار شهرستان نیر در ادامه از افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه مهم در طول هفته دفاع مقدس هم خبر داد و گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه اجرای پروژه آبیاری مکانیزه اراضی پایاب سد سرخاب اختصاص یافته است.

سرهنگ بنیادی؛ فرمانده سپاه ناحیه نیر نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان گفت: ۵۲ عنوان برنامه مختلف در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان نیر در راستای گرامی‌داشت این هفته اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این جلسه از «سید مهدی حسینی»، رئیس راه و شهرسازی شهرستان نیر به عنوان مدیر تلاشگر و فعال شهرستان و «کیوان ثاقبی»، کارشناس فعال فرمانداری تجلیل شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا