ورزش

عکاشه: ۹ بازی مانده و هزار اتفاق غیرمنتظره

مشهدی‌ها پشت تیم باشند، قطعا می‌مانیم؛

مهاجم شهرخودرو امیدوار است تیمش بتواند درهفته‌های باقی مانده لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد و در لیگ برتر بماند.

به گزارش “ورزش سه”، ابوالفضل عکاشه درباره شرایط شهرخودرو اظهار کرد:خدا را شکر تیم ما از نظر فنی و سبک بازی کاملا متفاوت از قبل شده و عملکردی کاملا قابل دفاع دارد، اما اتفاقاتی در مسابقات ما می‌افتد که واقعا از دست آقای سیدعباسی هم کاری ساخته نیست و بازی‌هایی که باید حداقل یک امتیاز بگیریم یا ببریم، خیلی راحت امتیاز از دست می‌دهیم ولی با این وجود خیلی امیدوار هستیم.

او ادامه داد: در بازی مقابل تراکتور واقعا نمایش خوبی داشتیم و بچه‌های تیم با جان و دل تلاش کردند تا در زمین خودمان برنده شویم، اما شانس با ما یار نبود؛ هرچند تراکتور یک پنالتی از دست داد ولی موقعیت‌های ما خطرناک‌تر بود و می‌توانستیم به گل برسیم که این اتفاق نیفتاد و یک امتیاز گرفتیم.

مهاجم تند و تیز شهرخودرو در خصوص دیدار پیش روی این تیم برابر فجر سپاسی عنوان کرد: اصلا کاری به تغییر و تحولاتی که در نیمکت فجر اتفاق افتاده نداریم چون تمام هدفمان را روی گرفتن سه امتیاز این بازی گذاشته‌ایم. سراسر انگیزه هستیم و امید زیادی داریم که از این مسابقه که ۶ امتیازی است، به برتری دست پیدا کنیم.

عکاشه خطاب به هواداران فوتبال در مشهد گفت: همه تیم باور داریم که اگر تمام مشهدی‌ها از مسؤولان گرفته تا تماشاگران، تا پایان فصل پشت تیم ما باشند و حمایت خوبی انجام بدهند، در لیگ برتر می‌مانیم. هنوز ۹ هفته از لیگ برتر باقی مانده و هزار اتفاق غیرمنتظره ممکن است در این مدت بیفتد. راه زیادی در پیش داریم و مطمئن هستیم می‌توانیم به هدفی که داریم، دست پیدا کنیم.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا