ورزش

فنونی زاده: استقلال وابسته به یک بازیکن نیست

هم دربی را می بریم و هم قهرمان می شویم

مهدی فنونی‌زاده یکی از پیشکسوتانی بود که در مراسم خصوصی سازی استقلال پرسپولیس در هتل المپیک شرکت داشت.

او در خصوص این مراسم به خبرنگار “ورزش سه”، گفت: همه چیز عالی بود و تشکر می کنم. صحبت ما با بچه ها در مورد این بود که اعتقاد داشتیم هر سال بحثی در مورد خصوصی سازی می شود جلسه می‌گذارند و بعد می رود تا سال بعدی ولی این سری فکر می کنم جدی باشد و این جلسه کمی مفید تر از جلسات سال های قبل بود. البته سال های گذشته من در جریان نبودم و تماسی نمی‌گرفتند ولی امسال دعوت شدم و به نظرم جلسه پرباری بود و اگر انجام بشود به نفع باشگاه و هواداران است و انشاءالله که این اتفاق بیفتد.

مدافع اسبق استقلال در مورد دیدار این تیم با صنعت نفت آبادان این چنین توضیح داد:  این دیدار کمی سنگین است ولی فکر می‌کنم انشاءالله این بازی را ببریم و بتوانیم با یک روحیه خوب به استقبال دربی برویم.انشاالله که هم دربی را می‌بریم و هم قهرمان می شویم.

مهدی فنونی زاده در مورد کری هایی که برای تیم رقیب یعنی پرسپولیس در اینستاگرام می خواند، گفت: اتفاقا سبک این نوع صحبت  کری نیست و هر چه می گویم واقعیت دارد ولی باز هم هرچه آقا مرتضی بگوید! استقلال با پرسپولیس ۶ امتیاز اختلاف دارد. الان چند سالی است که عدد ۶ برای ما شده در جام حذفی که پرسپولیس ۶ گل خورد و الان هم شش امتیاز با ما اختلاف دارد.

فنونی زاده در مورد قرعه‌کشی جام حذفی و مصاف استقلال و نساجی در مرحله بعدی گفت: بازی سنگین است ولی به نظر من همه چیز بستگی به بازی صنعت نفت و پرسپولیس دارد، حتی جام حذفی.

مدافع اسبق آبی‌پوشان در مورد جذب یک دفاع برزیلی به نام داسیلوا این چنین نظر داد: من کلیپ بازی‌هایش را دیدم. دفاع قد بلند و خیلی خوبی است و در آن کلیپی که من نگاه کردم گلزنی اش را هم دیدم‌.

و اما در پایان از مهدی فنونی زاده خواستیم در مورد حواشی های استقلال هم صحبت کند. از جمله حضور سیاوش یزدانی و محمد حسین مردامند که به تیم ملوان رفته اند. او این چنین به مصاحبه اش پایان داد: استقلال ازاین بابت آسیب دیده است اما تیم ما وابسته به یک نفر نیست و همیشه تیمی که تاکتیک پذیر تر است موفق است. تا الان که این حواشی تمرکز را فنی و بازیکنان را به هم نزده و وجود آقا فرهاد به این قضیه خیلی کمک کرده که بچه ها فقط روی بازی ها تمرکز کنند و کاری به این حرف ها نداشته باشند و خدا را شکر روز به روز هم موفق تر می شوند. استقلال امسال تمام رکوردها را شکست. تا الان که باخت نداشت اگر بتواند تا آخر لیگ بدون باخت پیش برود رکورد کل ادوار لیگ را در این زمینه می شکند.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا