ورزش

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| بُهت بلگراد برای کشتی فرنگی تکمیل شد

محمدرضا گرایی بعد از کسب دو مدال طلای المپیک و جهان در سال ۲۰۲۱، در سومین فینال متوالی‌اش در ۶۷ کیلوگرم مغلوب حریف صربستانی‌اش شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قهرمان المپیک 2020 توکیو و مسابقات جهانی 2021 اسلو که لقب «مرد یخی» را سال گذشته از اتحادیه جهانی گرفت، امشب برای رسیدن به سومین طلای متوالی‌اش در بلگراد مقابل ماته نِمِس کشتی‌گیر صربستانی قرار گرفت.

در حالیکه تا پیش از این فینال، شب گذشته علی ارسلان در 72 کیلوگرم و زورابی داتوناشویلی در 87 کیلوگرم و امشب نیز سباستین ناد در 63 کیلوگرم فینال را به سود تیم ملی صربستان خاتمه داده بودند، ماته نِمِس هم روند شکست ناپذیری صرب‌ها در فینال را تکمیل کرد.

گرایی در تایم اول اقدام به اجرای فن کرد که تنها دو امتیاز به او داده شد که گرایی معتقد بود باید به او امتیاز بیشتری داده می‌شد. همچون مبارزه قبلی او بود که از کادرفنی خواست درخواست چلنج کنند و درخواست چلنج دو امتیاز دیگر برای او به همراه داشت و نتیجه 4-صفر به سود او شد.

در تایم دوم اقدام به کمرگیری رضا گرایی باعث شد دو امتیاز از دست بدهد. او این کشتی را باخت و سومین طلای جهان را از دست داد.

فرنگی‌کار شیرازی در دور مقدماتی 9 بر صفر آمانتور اسماعیل‌اف از قرقیزستان، 5 بر صفر هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره‌جنوبی و 8 بر صفر جانی ختسوریانی از گرجستان را از شکست داده بود.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا