شهرستان ها

لرستان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری بانوان کشور شد

خرم‌آباد- رئیس هیئت وزنه‌برداری لرستان گفت: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور در رده بانوان برگزار و در آن تیم لرستان قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی شاهرخی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ۱۶ و ۱۷ سال کشور که به گرامیداشت کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان طی دو روز به میزبانی خرم آباد برگزار شد که با قهرمانی تیم میزبان خاتمه یافت.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم لرستان با کسب ۶۸۸ امتیاز در سکوی نخست قرار گرفت و همچنین استان‌های کردستان با ۴۸۸ امتیاز و خراسان رضوی با ۴۶۶ امتیاز نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت وزنه برداری لرستان بیان کرد: این رقابت‌ها با شرکت ۲۳ تیم و با حضور ۱۳۰ شرکت کننده از ۲۲ دوم ماه جاری به مدت دو روز در سالن مسابقات مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد.

شاهرخی گفت: برای تیم لرستان، در مجموع «ریحانه مقانکی» در دسته ۴۰ کیلوگرم مدال طلا و «ستایش گودرزی» در دسته ۷۱ کیلوگرم، «مینا گودرزی» در دسته ۵۵ کیلوگرم، «فاطمه ملکی» در دسته ۴۵ کیلوگرم مدال نقره را کسب و «ستایش زارعی» دسته ۵۹ کیلو گرم در دو ضرب مدال برنز را به دست آورد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا