ورزش

درخواست میزبانی لهستان برای مسابقات والیبال قهرمانی جهان

مقامات لهستانی اعلام کردند که این کشور برای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی جهان بار دیگر اقدام خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و با اعلام پلست لهستان، ماتئوش موراویتسکی، نخست‌وزیر لهستان روز سه‌شنبه در دیدار با تیم ملی لهستان که مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد، گفت: بسیار افتخار می‌کنم و به بازیکنان بزرگ والیبال‌مان، مربی و کاپیتان‌مان تبریک می‌گویم.
در این دیدار رییس دولت یادآور شد که مسابقات قهرمانی جهان از روسیه گرفته و به لهستان و اسلوونی داده شد. موراویتسکی گفت: می‌خواهم از طرف همه لهستانی‌ها به خاطر این احساسات فوق‌العاده و اراده برای مبارزه تشکر کنم. سخت‌ترین راه برای رسیدن به فینال توسط والیبال لهستان رقم خود که این خودش تحسین برانگیز است.
او خاطرنشان کرد: اکنون برای میزبانی مسابقات بعدی رقابت‌های جهانی در چهار سال دیگر اقدام کرده و درخواست خود را ارائه می‌دهیم.
هم‌چنین رییس فدراسیون والیبال لهستان، سباستین سویدرسکی، بر اهمیت حمایت دولت در برگزاری این مسابقات تاکید کرد و گفت: می‌خواهم اعلام کنم که ماموریتی که بر عهده ما بود، یعنی سازماندهی و پایان دادن به رقابت‌های جهانی با موفقیت انجام شد. امروز می توان گفت که مدال نقره جهانی یک موفقیت بزرگ است.
بارتوش کورک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان هم در این دیدار گفت: به عنوان کاپیتان می‌توانم بگویم که کِشتی والیبال لهستان قبل از بازی‌های المپیک پاریس مسیر خوبی را طی کرده است.
به گزارش ایسنا، در مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ تیم ملی والیبال ایتالیا در دیدار نهایی این رقابت‌ها به مصاف لهستان میزبان رفت و ۳ بر یک به پیروزی رسید تا برای چهارمین بار بر روی سکوی نخست جهان قرار گیرد. لهستان با این شکست در جایگاه دوم این مسابقات ایستاد.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا