شهرستان ها

مسیرهای راهپیمایی بزرگ اربعین در شیراز اعلام شد

شیراز – مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس برنامه های راهپیمایی بزرگ اربعین در شیراز را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه دلدادگان امام حسین (ع) در سراسر استان فارس همچون سال‌های گذشته در پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین شرکت خواهند کرد، گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده در ستاد برگزاری مراسم اربعین در استان فارس تمامی شهرها و روستاهای استان فارس شاهد برگزاری این مراسم خواهند بود.

وی ادامه داد: در شهر شیراز ۴ مسیر برای عزاداران مشخص شده که مسیر اول از میدان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (غ)، مسیر دوم از چهار راه مشیر به سمت حرم، مسیر سوم از میدان شاهزاده قاسم به سمت حرم و مسیر چهارم نیز از میدان مفتح به سمت حرم مطهر مشخص شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: همچنین برپایی موکب‌های اربعین نیز در بین الحرمین شیراز انجام و در روز اربعین نیز شاهد برافراشته شدن پرچم ابا عبدالله حسین (ع) خواهیم بود.

حجت الاسلام قانع تصریح کرد: راهپیمایی بزرگ شیراز از ساعت ۱۰ صبح روز اربعین در شیراز آغاز می‌شود و در شهرستان‌های مختلف نیز متناسب با برنامه ریزی های انجام شده راهپیمایی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: عزاداران حسینی پس از حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) زیارت اربعین را قرائت خواهند کرد و سپس مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا