سیاسی

منتظر نظر فدراسیون کشتی درباره نتایج اخیر هستیم/ قرارداد کیروش محدود و مشخص است

وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران:

وزیر ورزش گفت:‌ آنچه در رابطه با سرمربی تیم ملی فوتبال است، همان اطلاعاتی است که در فضای رسانه‌ای کشور وجود دارد، ضمن آنکه اطلاعات خاصی هم وجود ندارد و از آقای کیروش دعوت کردیم، امروز به تهران آمدند حالا اجازه دهید کارشان را شروع کنند و بعد از آن حتما کنفرانس مطبوعاتی خواهند داشت و سپس اطلاعات تکمیلی را به فدراسیون خواهند داد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد  انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: آنچه در رابطه با سرمربی تیم ملی فوتبال است، همان اطلاعاتی است که در فضای رسانه‌ای کشور وجود دارد که اطلاعات خاصی هم نیست. از آقای کیروش دعوت کردیم، امروز به تهران آمدند اجازه دهید کارشان را شروع کنند و بعد از آن حتما کنفرانس مطبوعاتی خواهند داشت و سپس اطلاعات تکمیلی را به فدراسیون خواهند داد.

سجادی در پاسخ به این سوال که جزئیات قرارداد کیروش چیست، گفت: درباره قرارداد آقای کیروش همان اطلاعاتی است که در رسانه‌ها منتشر شده موجود است. ما به زودی با فدراسیون فوتبال جلسه‌ای خواهیم داشت زمان قرارداد و محدود و مشخص بوده و مبلغ این قرارداد هم قبلا اعلام شده است.

سجادی در خصوص نتایج ضعیف تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان و در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از وضعیت تیم ملی کشتی چیست، گفت: من کارشناس کشتی نیستم که ارزیابی از عملکرد کشتی داشته باشم. این موضوع باید توسط کارشناسان کشتی انجام شود. به هر ترتیب رئیس فدراسیون کشتی می‌آید با هم گفت‌وگو خواهیم کرد آن‌ها بالاخره صحبت‌ها و دلایلی برای این عملکرد خواهند داشت. بالاخره ما انتظار داشتیم که در این مسابقات حداقل دو مدال طلا داشته باشیم اما فکر می‌کنم  بررسی این موضوع بر عهده کارشناسان است.

وی گفت: ما باید در دو سال آینده تیمی داشته باشیم تا سهمیه‌های المپیک پاریس را بگیریم و تمام امید ما به مسابقات المپیک پاریس است که با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده به اهداف خود دست پیدا کنیم. در هر صورت منتظر تحلیل‌های فدراسیون کشتی درباره نتایج هستیم. در وزارت ورزش کارشناسان ما در ورزش قهرمانی در حال تحلیل و کارشناسی هستند اما من شخصا به عنوان وزیر نمی‌توانم تحلیل تخصصی و کارشناسی درباره نتایج کشتی ارائه کنم.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا