شهرستان ها

زمین‌گیرشدن اراذل قمه‌کش در ولدآباد

کرج- فرمانده انتظامی کرج گفت: دو نفر از افرادی که با ایجاد نزاع دسته جمعی اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد و حمله به نیروهای پلیس کرده بودند، با شلیک پلیس زمین گیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد: ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه چهارشنبه ۱۶ شهریور خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محله‌های منطقه “ولدآباد” به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۴۴ به محل اعزام می‌شوند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل درگیری مشخص می‌شود که ۸ نفر از اوباش در شرایطی که حالت عادی نداشتند با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده و با این اقدام آرامش و امنیت مردم را متوجه خطر کرده اند.

فرمانده انتظامی کرج اضافه کرد: در ادامه افسرگشت پلیس به محض رسیدن به صحنه برای کنترل اوضاع چندین مرتبه افراد را به آرامش دعوت می‌کند اما نامبردگان بدون توجه به تذکر پلیس دیوانه وار همچنان با قمه درحال درگیری بودند که در این هنگام مأموران با شلیک چندین تیر هوایی یکی از گروه‌های درگیری را مجبور به فرار کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با فرار این گروه از اوباش، افراد باقیمانده با چوب و سلاح سرد قصد حمله به سمت مأموران را داشتند که در این حین افسرگشت با رعایت قانون به کارگیری سلاح ۲ تیر به سمت پای این افراد شلیک کرده و آنها را زمین گیر می‌کند.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به اینکه افراد مجروح به بیمارستان منتقل و تلاش پلیس برای دستگیری سایر عوامل این نزاع دسته جمعی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس امنیت و آرامش مردم را خط قرمز خودش می‌داند و هرکس بخواهد این مهم را با اوباشی گری و قدرت نمایی با خطر روبرو کند، با برخورد قاطع ما مواجه خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا