بین الملل

سخنگوی کاخ سفید از سمت خود کناره‌گیری می‌کند


منابع آگاه می‌گویند سخنگوی کاخ سفید قصد دارد طی یک ماه آینده از سمت خود کناره‌گیری تا به یک شبکه تلویزیونی ملحق شود.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی از تصمیم «جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید برای کناره‌گیری از سمت خود خبر دادند.

نشریه «آکسیوس» شامگاه جمعه به‌نقل از یک منبع مطلع نوشت که ساکی در حال انجام مذاکراتی انحصاری با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» برای پیوستن به آنهاست.

آکسیوس با اشاره به اینکه خروج ساکی از سمت سخنگوی کاخ سفید احتمالا در ماه می (یک ماه دیگر) انجام می‌شود، اهمیت این موضوع را در آن دانست که طی چند هفته قبل شایعاتی درباره کناره‌گیری وی مطرح شده بود.

به گفته دو منبع آگاه، او با دفتر مشاور کاخ سفید در مورد استعفای خود رایزنی کرده و با دقت روی جنبه‌های اخلاقی و قانونی برنامه‌های خود عمل می‌کند.

نشریه «هیل» نیز امروز (شنبه) به نقل از دو منبع ویژه خود نوشت در حالی که «کارین ژان-پی‌یِر» معاون سخنگوی کاخ سفید به‌دلیل کرونا مشغول به کار نیست، ساکی نیز تصمیم به کناره‌گیری در عرض یک ماه آینده گرفته است.

البته ساکی روز جمعه از پاسخ به سوالات درباره استعفای خود از سمت سخنگوی کاخ سفید امتناع کرد

هیل همچنین نوشت که «کِیت بِدینگفیلد» مدیر ارتباطات کاخ سفید طی روزهای اخیر، بیشتر نشست‌های خبری را به‌جای ساکی برگزار کرده است.

پیش از این، شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گزارش داده بود که آزمایش ابتلای سخنگوی کاخ سفید به ویروس کرونا مثبت شده و باید قرنطینه شود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/خ


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا