ورزش

اسدی: هیچکس از کیفیت فنی ماشین‌سازی بد نمی‌گوید/ دوست دارم در هر بازی گل بزنم

محمدامین اسدی مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: جایگاه واقعی تیم ما در انتهای جدول نیست و هیچکس از کیفیت فنی تیم ما بد نمی‌گوید.

محمدامین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی برابر پیکان گفت: ما با اینکه از حریف با دو گل عقب افتادیم، ولی نمایش خوبی داشتیم و در کمتر از دو دقیقه دو گل زدیم. این نشان می‌دهد که تیم ما از لحاظ فنی تیم شایسته‌ای است و در بازی‌های این فصل هم واقعاً بدشانس بوده‌ایم. ما در بازی با پرسپولیس هم نمایش خوبی داشتیم، ولی متأسفانه در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم. این شرایط در خیلی از بازی‌ها رقم خورده و اگر بدشانس نبودیم، الان موقعیت خوبی در جدول داشتیم.

وی درباره اینکه خیلی‌ها ماشین‌سازی را جزو گزینه‌های اصلی سقوط می‌دانند، اظهار داشت: جایگاه واقعی تیم ما در انتهای جدول نیست و اگر دقت کرده باشید هیچکس از کیفیت فنی ماشین‌سازی بد نمی‌گوید. معمولاً مربیان و بازیکنان حریف از تیم ما تعریف می‌کنند و ماشین‌سازی هم خوب فوتبال بازی می‌کند. مطمئناً ما تلاش می‌کنیم تا در نیم‌فصل دوم شرایط را تغییر داده و نتایج خوبی بگیریم تا در نهایت در لیگ برتر ماندگار شویم.

مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی راجع به عملکرد خوبش در چند بازی اخیر تصریح کرد: من تمرینات زیادی را انجام دادم تا به شرایط خوبی برسم و در سه بازی اخیر هم یک پنالتی گرفتم و یک گل زدم. وظیفه مهاجم گل زدن یا پاس گل دادن است و من هم دوست دارم در هر بازی گل بزنم، پاس گل بدهم یا به هر طریقی به تیمم کمک کنم. مسئله مهم اما نتیجه گرفتن تیم است. مطمئناً همه ما در تلاش هستیم تا ماشین‌سازی از انتهای جدول فاصله بگیرد. اگر قرار است یک تغییر بزرگ رخ دهد، ما باید این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا