شهرستان ها

امکانات دانشگاهی خراسان شمالی باید افزایش یابد

بجنورد- سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی گفت: استان در حوزه میزان قبولی دانشگاه ها شرایط مطلوبی دارد اما باید زیرساخت ها و امکانات افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی عصر دو شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی اظهار کرد: دشمنان، نگران تولید علم و دانش، توسعه مراکز علمی، میزان حضور نخبگان در مجامع بین المللی و تعداد بالای دانشجویان در ایران هستند.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه دانشگاه‌ها خاستگاه تحولات کشور هستند، گفت: دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه علم همراه با عمل است که به دلیل کاربردی بودن رشته‌ها دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی می‌توانند به صورت مستقیم در سطح جامعه به ایفای نقش بپردازند.

وی با اشاره به اینکه اهمیت علم و دانش بر کسی پوشیده نیست، افزود: در حوزه میزان قبولی در دانشگاه‌ها در شرایط خوبی در سطح کشور قرار داریم اما مباحث زیر ساخت‌ها و امکانات باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

ناهیدی خاطر نشان کرد: اقتصاد در اداره هر کشور نقش اساسی دارد لذا اقتصادی که با تاکید بر علم و دانش باشد موجبات ماندگاری و توسعه و اشتغال آفرینی را فراهم خواهد کرد و ضروری است دانشگاه‌ها این مهم را هم مورد توجه قرار دهند.

گفتنی است در این آئین مرتضی تشکری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد خراسان شمالی معرفی و از خدمات علی بادامی قدردانی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا