ورزش

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی می‌ماند/ شاید کادر فنی تقویت بشود

محمدرضا داورزنی:

رئیس فدراسیون والیبال گفت: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی می‌ماند و اگر لازم به تقویت کادر فنی باشد این کار را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی درباره نتایج اخیر تیم ملی والیبال و عملکرد بهروز عطایی گفت: نه تنها ما بلکه همه کشورهای اسم و رسم دار در مسابقات قهرمانی جهان شرایطشان متفاوت شد. در مرحله اول امکان اشتباه وجود داشت. دو بازی با مصر و آرژانتین را بردیم اما مقابل هلند انتظاراتی داشتیم که در نهایت بازی را واگذار کردیم و شرایط در مرحله حذفی تغییر کرد. در مرحله حذفی، تیم‌های بزرگ دیگری هم حذف شدند. حتی قهرمان المپیک از صعود به جمع چهار تیم بازماند.

وی در خصوص تاثیر جدایی «توتولو» از کادر فنی تیم ملی بر نتایج ایران تصریح کرد: نباید این موضوع را به توتولو نسبت داد. به کادر فنی ایمان داریم و باید فرصت داشته باشند کار را انجام بدهند. اینکه آیا اگر توتولو بود نتایج بهتر می‌شد یا نه در کمیته کارشناسی بررسی می‌شود. شکی نیست که باید نقاط ضعف را برطرف کنیم. قطعاً در جلسات کارشناسی با حضور کادر فنی بررسی می‌کنیم. اگر لازم به تقویت کادر فنی باشد و هرچه که عطایی نیاز داشته باشد، انجام می‌دهیم. بهروز عطایی همچنان مورد حمایت و سرمربی ما است.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: در حال حاضر لیگ داخلی را در ایران برگزار می‌کنیم تا خودمان را برای لیگ ملت‌ها آماده کنیم. به لحاظ امتیازی باید رنکینگمان را حفظ کنیم و ارتقا بدهیم چون در انتخابی المپیک این جایگاه برایمان مهم است. باید از فرصت کسب سهمیه المپیک درست استفاده کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا