بین الملل

اعتراض اسرائیل به عدم پذیرش سفیر این رژیم توسط رئیس جمهور شیلی

رئیس جمهور شیلی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در جریان حملات جنایت بار اخیر به نوار غزه از پذیرش استوارنامه سفیر جدید این رژیم در سانتیاگو خودداری کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با تایید خبر عدم پذیرش استوارنامه سفیر این رژیم توسط مقامات شیلیایی اعتراض خود را نسبت به این تصمیم سانتیاگو اعلام داشت.

«امانوئل نخشون» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با ابراز تاسف نسبت به واکنش مقامات شیلیایی مدعی شد این اقدام به روابط میان طرفین ضربه وارد می کند.

رسانه های شیلیایی روز گذشته مدعی شدند «گابریل بوریک» رئیس جمهور شیلی در اعتراض به حمله اخیر ارتش اسرائیل به نوار غزه از پذیرش استوارنامه سفیر شیلی خودداری کرده است.

این در حالی بوده است که «گابریل آرتزیلی» سفیر جدید رژیم صهیونیستی به منظور اعطای استوارنامه خود در کاخ ریاست جمهوری شیلی حاضر بوده است اما بوریک از قبول دیدار با وی و پذیرش استوارنامه وی به دلیل جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در جریان یورش به نوار غزه خودداری کرده است.

ساعاتی قبل اعلان شد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در اعتراض به این اقدام مقامات شیلیایی، سفیر این کشور در سرزمین اشغالی را به وزرات خارجه فراخوانده است.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا