ورزش

وزیر ورزش از مجموعه ورزشی «شهید صوابی» نیر بازدید کرد

در نخستین گام؛

نیر- وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان اردبیل در گام نخست از مجموعه ورزشی «شهید صوابی» شهرستان نیر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل پیش از ظهر دوشنبه در حالی آغاز شد که در ابتدای ورود به شهرستان نیر، وزیر ورزش و جوانان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای والامقام شهرستان نیر ادای احترام کرد.

در ادامه این بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی شهید صوابی شامل چمن طبیعی، سالن حجاب، سالن تخصصی کشتی و استخر این مجموعه ورزشی بازدید کرد که بسیاری از این مجموعه‌ها فرسوده و به حال بلاتکلیف و تعطیل رها شده است.

در جریان بازدید وزیر ورزش و جوانان که ۲ تن از نمایندگان استان نیز او را همراهی می‌کردند، درخواست تأمین اعتبار برای بازسازی و راه‌اندازی مجموعه‌های ورزشی تخصصی را در این شهرستان ارائه کردند تا با تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، تعمیر و آماده‌سازی این مجموعه‌های ورزشی اهالی شهرستان نیر بتوانند از فضاهای مطلوب ورزشی استفاده کنند.

شهرستان نیر با داشتن سالن‌های ورزشی متعدد از فرسودگی این مجموعه‌ها رنج می‌برد و انتظار می‌رود به دنبال سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان، خانه کشتی، استخر تعطیل شده مجموعه ورزشی شهید صوابی و همچنین سایر مجموعه‌های تخصصی ورزشی در این شهرستان در مرحله بازسازی و مرمت قرار گیرند.

وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود از سالن‌های ورزشی شهرستان نیر، نمین، اردبیل و سرعین بازدید کرده و در جریان روند فعالیت آنها قرار می‌گیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا