سیاسی

نهادی در دادگستری برای دریافت گزارشات سوت‌زنی تشکیل می‌شود

نایب رئیس کمسیون قضایی مجلس با اشاره به آخرین مصوبه اعضای این کمیسیون درباره طرح سوت‌زنی، گفت: طبق این مصوبه مقرر شد نهادی در زیرمجموعه وزارت دادگستری و با همکاری سازمان بازرسی کل کشور برای دریافت گزارشات سوت‌زنی از گزارش‌دهندگان تشکیل شود.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستور کار این هفته کمیسیون متبوعش، گفت: ادامه بررسی جزئیات طرح یک فوریتی حمایت از افشاکنندگان فساد (موسوم به طرح سوت‌زنی) در دستور کار اعضای کمیسیون قضایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه طرح سوت‌زنی 50 ماده دارد که تاکنون چندین ماده از آن در کمیسیون بررسی و به تصویب اعضا رسیده است، گفت: در جلسات این هفته به ادامه بررسی جزئیات آن خواهیم پرداخت و احتمالا ارزیابی طرح تا یک ماه آینده در کمیسیون به اتمام رسیده و جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

نایب رئیس کمسیون قضایی مجلس با اشاره به یکی از آخرین مصوبات اعضای کمیسیون درباره طرح حمایت از افشاکنندگان فساد، گفت: در یکی از مصوبات اعضای کمسیون قضایی و حقوقی مقرر شد تا نهادی در زیرمجموعه وزارت دادگستری و با همکاری سازمان بازرسی کل کشور برای دریافت گزارشات سوت‌زنی از گزارش‌دهندگان تشکیل شود.

حجت‌الاسلام نوروزی با اشاره به دیگر دستور کار اعضای کمسیون متبوعش در جلسات این هفته، گفت: انتخاب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون در اجلاسیه سوم و همچنین بررسی برنامه وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی و ادامه بررسی طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک نیز در دستور کار جلسات این هفته اعضای کمیسیون قرار دارد.

انتهای‌ پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا