شهرستان ها

هدف گذاری اشتغال مددجویان فارس به سمت دانش بنیان شدن

شیراز- مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: رویکرد محوری کمیته امداد، حرکت از کسب و کار سنتی به سمت کسب و کار دانش بنیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی موصلی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه رویداد تابستانه انتقال تجربه و مهارت افزایی، گفت: این رویداد و در فاز اول جهت مهارت افزایی ۱۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس و با همکاری ۲۰ نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره طی ۲ روز و با برگزاری ۵ کارگاه با عناوین مختلفی از جمله آشنایی با بوم کسب و کار، مدیریت بازاریابی و برندسازی، اصول و فنون مذاکره و… برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) رسالت‌های مختلفی را در دستور کار خود دارد اضافه کرد: یکی از این رویکردها که در یک دهه گذشته طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و مطالبات نخبگان اجرایی شده است توانمندسازی اقتصادی است که دارای مزیت و ارزش افزوده باشد.

مدیرکل امداد فارس خاطر نشان کرد: توانمندسازی در جهات مختلفی همچون اقتصادی، اجتماعی و فکری برای جامعه هدف اجرا می‌شود که امید است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استان بتوانیم در تحقق این مأموریت مهم گام‌های مؤثری برداریم.

موصلی با اشاره به شعار امسال و دستور مؤکد مقام معظم رهبری به ایجاد اشتغال دانش بنیان گفت: در حوزه اشتغال باید به سمت کسب و کارهای دانش بنیان حرکت کنیم و رویکرد محوری ما نیز حرکت از کسب و کار سنتی به سمت اینگونه کسب و کارها می‌باشد.

او ضمن ابراز امیدواری از اینکه اجرای اینگونه کارگاه‌ها بتواند الگویی برای دیگر شهرستان‌ها، همچنین سطح کشور باشد افزود: طی جلسات و ملاقات‌هایی که با نماینده محترم ولی فقیه در فارس و همچنین استاندار محترم داشتیم؛ یکی از مهمترین مطالبات این عزیزان بحث کسب و کار بوده است. که امیدواریم با ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر زیست‌بوم استان در این راه موفق عمل کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا