ورزش

بازدید وزیر ورزش و جوانان از اماکن ورزشی نیر

ایسنا/اردبیل وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به استان اردبیل از محل پیش‌بینی شده برای احداث دهکده المپیک در منطقه شیران «نیر» و مجموعه ورزشی شهید صوابی بازدید کرد.

سید حمید سجادی ۲۸ شهریور در سفر یک‌ روزه خود به استان اردبیل ضمن بازدید از مجموعه‌های ورزشی نیر با سفر به روستای شیران از محل احداث کمپ تیم‌های ملی و دهکده المپیک در این منطقه بازدید کرد.
احداث دهکده المپیک و کمپ تیم‌های ملی در زمینی به مساحت ۱۲۰ هکتار و در منطقه بالاسر روستای شیران پیش‌بینی شده تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی عملیات احداث این مجموعه ورزشی آغاز شود.
وزیر ورزش و جوانان که به همراه علی نیکزاد و صدیف بدری نمایندگان اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و استاندار اردبیل در این منطقه حاضر شده بود، با اعلام همراهی وزارت ورزش و جوانان از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، از مسئولان منطقه خواست تا بررسی بیشتری را برای احداث این مجموعه‌ها انجام دهند تا در استان اردبیل نیز امکان راه‌اندازی کمپ تیم‌های ملی فراهم آید.
در ادامه این بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی شهید صوابی شامل چمن طبیعی، سالن حجاب، سالن تخصصی کشتی و استخر این مجموعه ورزشی بازدید کرد که بسیاری از این مجموعه‌ها فرسوده و به حال بلاتکلیف و تعطیل رها شده است.
در جریان بازدید وزیر ورزش و جوانان که ۲ تن از نمایندگان استان نیز او را همراهی می‌کردند، درخواست تأمین اعتبار برای بازسازی و راه‌اندازی مجموعه‌های ورزشی تخصصی را در این شهرستان ارائه کردند تا با تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، تعمیر و آماده‌سازی این مجموعه‌های ورزشی اهالی شهرستان نیر بتوانند از فضاهای مطلوب ورزشی استفاده کنند.
شهرستان نیر با داشتن سالن‌های ورزشی متعدد از فرسودگی این مجموعه‌ها رنج می‌برد و انتظار می‌رود به دنبال سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان، خانه کشتی، استخر تعطیل شده مجموعه ورزشی شهید صوابی و همچنین سایر مجموعه‌های تخصصی ورزشی در این شهرستان در مرحله بازسازی و مرمت قرار گیرند.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا