شهرستان ها

سیاست ناکارآمد وزارت جهاد کشاورزی در حوزه نهاده‌های دامی

بجنورد- نماینده بجنورد در مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در کنترل قیمت نهاده‌های دامی، گفت: تورم این حوزه تولیدکننده و مصرف کننده را با مشکلات متعددی رو به رو کرده است.

سید محمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد نسبت به عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در حوزه نهاده‌های دامی اظهار داشت: عملکرد این وزارت‌خانه به عنوان نهاد خدمت رسان و تسهیل‌گر در حوزه تولید و تضمین امنیت غذایی در شرایط فعلی دنیا به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تورم لجام گسیخته قیمت نهاده‌های دام قشر تولید کننده و مصرف کننده را دچار مشکلات فزاینده کرده است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با ادامه روند فعلی مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در حوزه نهاده‌های دام، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به ذخایر باارزش ژنتیکی کشور وارد خواهد شد.

وی در انتها گفت: راهکار رهایی از شرایط نامناسب کنونی نیازمند یک برنامه مدون و منسجم است که متأسفانه از توان مجموعه مدیرتی وزارت جهاد کشاورزی خارج است و از جایگاه نمایندگی مردم به جد پیگیر رفع این سومدیریت‌ها با عطف به اختیارات قانونی خواهیم بود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا