بین الملل

هشدار درباره افزایش حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی

انستیتو تحقیقات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره افزایش حملات سایبری علیه این رژیم از سوی ایران در ماههای آتی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، انستیتو تحقیقات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز با صدور بیانیه‌ای درباره افزایش حملات سایبری علیه این رژیم هشدار داد.

در این بیانیه عنوان شده است که این امکان به طور جدی وجود دارد که در جریان برگزاری انتخابات پارلمانی جدید در اراضی اشغالی (در ماه اکتبر ۲۰۲۲)، حملات سایبری از سوی گروههای وابسته به ایران تشدید شود.

گفتنی است در ماه‌های اخیر، شدت جنگ سایبری علیه رژیم صهیونیستی به طور جدی افزایش یافته تا جایی که می‌توان گفت حملات سایبری که در گذشته به صورت چراغ خاموش انجام می‌شد، در شرایط کنونی فاز علنی به خود گرفته است. در برخی موارد نیز گروه‌های هکری وابسته به محور مقاومت به طور علنی وابستگی خود را ابراز داشته و از اعلام وجود هیچ هراسی به دل راه نمی‌دهند.

حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی که همچنان به طور روزمره ادامه دارد، علاوه بر بخش‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی و حساب‌های کاربری مقامات این رژیم شامل بخش‌های متعددی نظیر سیستم آبرسانی، شبکه برق، سامانه‌های بانکی و بیمارستان‌های اسرائیلی نیز شده است تا تقریباً هیچ بخشی از تأسیسات زیر بنایی در اراضی اشغالی از دامنه این حملات در امان نمانند.

این رخدادها باعث شده ادعاهای پرزرق و برق مقامات صهیونیست درباره توانمندی این رژیم در عرصه‌های مختلف رویارویی، رنگ باخته و ناکامی‌های سریالی رژیم صهیونیستی این بار در عرصه جنگ سایبری رقم بخورد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا