ورزش

آخرین پیشنهاد بارسلونا به دمبله

باشگاه بارسلونا به درخواست ژاوی پیشنهاد جدیدی به عثمان دمبله داده است و منتظر پاسخ این بازیکن فرانسوی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، قرارداد عثمان دمبله با آبی اناری ها به پایان رسیده است و این باشگاه اسپانیایی منتظر پاسخ نهایی این بازیکن برای تمدید قرارداد و یا جدایی از تیم است.
این مهاجم فرانسوی در سال ۲۰۱۷ با ۱۰۰ میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست و قرار بود که جایگزین نیمار در این تیم شود اما از یک طرف آسیب دیدگی های زیاد و از طرف دیگر حاشیه سازی اجازه نداد که او عملکرد خوبی در آبی اناری ها داشته باشد.
البته دمبله بعد از آمدن ژاوی به کلی متحول شد و توانست بازی های بسیار خوبی را برای بارسلونا به نمایش گذارد.
درخشش دمبله در نیم فصل دوم باعث شده است تا ژاوی اصرار به تمدید قرارداد این بازیکن داشته باشد اما او هنوز پاسخ نهایی خود را در این زمینه نداده است.
طبق اعلام روزنامه الموندو سران بارسلونا پیشنهاد ۶ میلیون یورو حقوق خالص بدون مالیات در سال را به دمبله برای تمدید قرارداد داده اند که این آخرین پیشنهاد آنها با این بازیکن فرانسوی است.
الموندو در  ادامه گزارش خود نوشت که سران بارسلونا تا پنج شنبه هفته جاری به موسی سیسوکو مدیر برنامه های دمبله فرصت داده اند که پاسخ نهایی را به این باشگاه بدهد.
دمبله مورد توجه چلسی قرار گرفته است و در صورت جدایی از آبی اناری ها راهی این تیم لندنی خواهد شد تا بار دیگر شاگرد توماس توخل شود.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا