شهرستان ها

جمعیت هلال احمر خوزستان روند سفر زیارتی زائران را تسهیل می‌بخشد

اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: جمعیت هلال احمر خوزستان با استقرار نیروهای خود در پایانه‌های شلمچه و چذابه روند سفر زیارتی زائران اباعبدالله الحسین (ع) را تسهیل می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی شامگاه دوشنبه ضمن دیدار با «سید حیدر جوادی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر العماره عراق تاکید کرد: برای ارائه خدمات مناسب به زائران به ویژه در ایام اربعین حسینی هماهنگی و تعامل بیش از پیش جمعیت‌های هلال احمر به ویژه در استان‌های مرزی ضروری است.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی‌های دقیق و هم افزایی ها در این زمینه تاکید کرد و افزود: خوزستان به لحاظ جغرافیایی، مرز وسیعی با کشور عراق دارد و دو پایانه مرزی در این استان مشغول به کار هستند؛ جمعیت هلال احمر خوزستان در هر دو پایانه شلمچه و چذابه با استقرار نیروهای امدادی و درمانی، روند سفر زیارتی زائران اباعبدالله الحسین (ع) را تسهیل می‌بخشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر العماره عراق نیز با تشکر از میزبانی و قدردانی از همدلی و همکاری‌های فی ما بین، گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و به ویژه هلال احمر خوزستان دارای ظرفیت‌های وسیع در بخش‌های مختلف خدمت رسانی است و ما تمایل داریم در همه جوانب سطح همکاری‌ها را افزایش دهیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا