ورزش

کومان: بارسلونا هم‌چنان در عصر تیکی تاکا است/ لاپورتا با من محترمانه برخورد نکرد

سرمربی پیشین آبی‌اناری‌ها یکی از مشکلات این تیم را زندگی در گذشته عنوان کرد. او براین باور است که این تیم نیاز به تغییر سبک بازی خود دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، رونالد کومان، سرمربی پیشین بارسلونا درباره شرایط کنونی این تیم سخن به میان آورد.
او براین باور است که بارسلونا نیاز به تغییر سیستم بازی خود دارد و باید تیکی تاکا عوض شود. 
کومان گفت: یکی از مشکلات بارسلونا زندگی در گذشته و عصر تیکی تاکا است. فوتبال عوض شده است و به همین خاطر باید از تاکتیک‌های جدید استفاده کرد. بارسلونا دیگر ژاوی، اینیستا و مسی را در  اختیار ندارد و به همین خاطر نیاز به تغییر سیستم دارد.
او درباره اخراج خود از آبی اناری‌ها گفت: به نظرم مسئول نتایج بد بارسلونا لاپورتا است. او باید با احترام بیش‌تری درباره من  صحبت می‌کرد. شک کردن او به توانایی مربی اشتباه بزرگی بود چرا که رسانه‌ها این موضوع بزرگ کردند و باعث شد تا آرامش تیم به هم ریخته شود. بهتر بود که او به جای شک کردن درباره توانایی‌های من و صحبت کردن علنی درباره آن به دنبال سرمربی مورد علاقه‌اش می‌گشت. این بدترین برخوردی بود که او می‌توانست داشته باشد.
کومان افزود: بعد از اخراج از بارسلونا احساس آزادی کردم. یک سال و نیمی که در بارسلونا به عنوان سرمربی تیم پشت سر گذاشتم از سخت‌ترین دوران زندگی من بود. در ابتدا باشگاه بدون رییس بود و بعد از آن که لاپورتا آمد در توانایی‌های من شک کرد و این اصلا خوب نبود. وقتی تیم پیروز نمی‌شود قطعا سرمربی به مشکل می‌خورد. من کارهای زیادی برای بارسلونا انجام دادم تا جایی که تیم ملی  فوتبال هلند را در بهترین شرایط ترک کردم و البته از این اقدام خود پشیمان نیستم. باید اعتراف کنم که تجربه بسیار سختی در بارسلونا داشتم.
سرمربی پیشین بارسلونا درباره جذب لواندوفسکی گفت: لواندوفسکی مهاجم بزرگی است. او یک گلزن بالفطره است اما پا به سن گذاشته است. او حقوق بالایی دریافت خواهد کرد و شک دارم که چنین بازیکنی ارزش ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو را داشته باشد اما درباره کوندی مدافع سویا باید بگویم که من هم به سبک بازی او علاقه داشتم و از مدیران باشگاه خواستم که او را جذب کنند اما آن زمان باشگاه پولی نداشت.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا