ورزش

گزینه اصلی منچستریونایتد پرید / ستاره بارسا ماندنی شد؟


سرمربی سابق بارسلونا از ماندن ستاره هلندی در این تیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، منچستریونایتد هنوز خریدی در پنجره نقل و انتقالات انجام نداده و همین مسئله باعث شده تا اعتراضات نسبت به این تیم به اوج برسد.

برخی رسانه‌ها حتی مدعی شدند که رونالدو در اعتراض به این مسئله ، سران باشگاه را تهدید کرده که اگر سریع‌تر فعالیتی در نقل و انتقالات نداشته باشند، منچستریونایتد را ترک خواهد کرد.

از این طرف، منچستریونایتد تمام توان خود را گذاشته تا بتواند گزینه اصلی سرمربی جدید خود، اریک تن‌هاگ را به اولدترافورد آورد. فرانکی دی یونگ که در آژاکس با تن‌هاگ درخشان ظاهر شد، به گزینه اصلی شیاطین سرخ نام گرفت و یونایتد مذاکرات خود را با بارسلونا بر سر انتقال بیش از 80 میلیون آغاز کرد.

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند، با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه بارسلونا، این تیم علاقه‌مند است تا ستاره هلندی خود را بفروشد ولی گفته می‌شود نظر خود بازیکن در اینجا اهمیت خواهد داشت.

رونالد کومان شب گذشته در خصوص این موضوع صحبت کرد و مدعی شد که دی یونگ به او گفته که نمی‌خواهد بارسلونا را ترک کند.

سرمربی سابق آبی‌اناری‌ها در مصاحبه با شبکه اسپورت3 اسپانیا گفت: چیزی که من می‌دانم این است که دی یونگ می‌خواهد در بارسلونا بماند. او چند روز پیش به من گفت که قصدش ماندن در تیم است. من نمی‌دانم تصمیم بارسلونا در این خصوص چیست. می‌خواهد بفروشد یا نه؟ او بازیکن گران‌قیمتی است که می‌تواند پول زیادی به همراه داشته باشد.

کومان در رابطه با خرید لواندوفسکی نیز اظهار داشت: او بازیکن بزرگی است، یک گلزن عالی ولی 35 سال سن دارد. من شک دارم که منطقی باشد برای یک بازیکن با این سن 50 تا 60 میلیون یورو پرداخته شود. این بازیکن حتما دستمزد بالایی نیز خواهد گرفت.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا