شهرستان ها

ون پارس در یک قدمی صعود به لیگ یک است

اصفهان_ تیم فوتبال ون‌پارس در بازی اول پلی‌آف لیگ یک فوتبال ایران تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی رفت پلی‌آف لیگ یک فوتبال کشور، جام آزادگان شامگاه سه‌شنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولادشهر بین دو تیم ون‌پارس نقش جهان و شهرداری بندرعباس برگزار شد.

در نیمه اول این بازی، تیم ون‌پارس به خوبی بر جریان بازی مسلط بود و توپ و میدان را در اختیار داشت. شاگردان جهانگیری بارها و بارها روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شدند و موقعیت‌های خوبی خلق کردند، اما مرد اول میدان خسروی‌دوست، دروازه‌بان تیم شهرداری بندرعباس بود که با واکنش‌های خود ناجی تیمش شد.

بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس نیز در نیمه اول چند باری روی ضد حملات به محوطه جریمه ون‌پارس نزدیک شدند و حتی در یک صحنه مهاجم این تیم صاحب یک موقعیت عالی روبه‌روی دروازه‌خالی حریف شد، اما ضربه او را مدافع ون‌پارس از روی خط دروازه برگشت داد تا دو تیم با نتیجه بدون گل تساوی به رختکن بروند.

ون پارس نیمه مربیان را با سه تغییر آغاز کرد تا جهانگیری نشان دهد هدفی جز پیروزی ندارد. علیرغم اینکه شهرداری در دقایق ابتدایی این نیمه بازی بهتری ارائه کردند، اما این ون‌پارس بود که رفته رفته به بازی مسلط شد و در دقیقه ۵۲ توسط فلاحیان به گل برتری دست یافت.

پس از این گل فشار حملات شهرداری بندرعباس زیاد شد و ون‌پارس نیز تلاش کرد تا با ارائه یک بازی منطقی از تک گل خود محافظت و برتری خود را تثبیت کند. شهرداری بندرعباس روی یکی از حرکات هجومی خود توانستند صاحب یک ضربه پنالتی شوند، اما این فرصت عالی توسط ایمان شوریابی از دست رفت و به تیر دروازه برخورد کرد.

گفتنی است، بازی برگشت دو تیم روز ۱۳ تیرماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا