شهرستان ها

۱۵ حوزه امتحانی برای برگزاری کنکور سراسری در گیلان پیش بینی شد

رشت- نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون های سراسری با اشاره به مشارکت ۳ هزار نفر برای برگزاری این آزمون، گفت: ۱۵ حوزه امتحانی برای برگزاری این آزمون پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان دمیرچی شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به اینکه امسال ۳۸ هزار و ۶۰۸ داوطلب در گیلان در آزمون سراسری شرکت می‌کنند، اظهار کرد: حدود ۶۴ درصد داوطلبان خانم و ۳۶ درصد نیز آقایان هستند و آمار تقریباً مشابه سال گذشته بوده و تنها تعداد داوطلبان زن کمی افزایش پیدا کرده است.

مسئول تام الاختیار رئیس دانشگاه در برگزاری کنکور سراسری در گیلان با بیان اینکه آزمون سراسری از فردا در ۱۵ شهر گیلان برگزار می‌شود، افزود: از فردا آزمون گروه آزمایشی هنر در استان برگزار شده و گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی نیز در روز پنج شنبه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان‌های خارجی نیز در روزهای جمعه و شنبه ۱۰ و ۱۱ تیر ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: اطلاعات مربوط به آزمون شامل تاریخ و زمان و مکان روی کارت داوطلبان درج شده و در صورت وجود مغایرت باید به ستاد رفع نواقص آزمون مراجعه شود.

دمیرچی با اشاره به اینکه خدمات مربوط به کارت آزمون سراسری تا ۸ صبح روز چهارشنبه انجام می‌شود، بیان کرد: داوطلبان باید مدارک هویتی شامل کارت ملی و شناسنامه عکس دار با خود به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای رفاه حال داوطلبان، فعالیت‌های عمرانی و کنده کاری‌ها در شهرها متوقف شده و تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی برای تأمین امنیت آزمون آمادگی دارند.

مسئول تام الاختیار رئیس دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌های سراسری با بیان اینکه سه هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری این آزمون هستند، عنوان کرد: تعداد دفترچه و پاسخنامه امسال افزایش یافته اما مشکلی در زمان بندی وجود ندارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا