ورزش

یووه دست‌بردار نیست؛ موراتا را بالاخره می‌خریم

باشگاه یوونتوس از تلاش برای جذب آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو، دست برنداشته و مطمئن است او فصل آینده در بیانکونری خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، نشریه ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت می‌گوید باشگاه یوونتوس همچنان از تلاشهای خود برای جذب آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید، دست برنداشته و اطمینان دارد موراتا فصل آینده با پیراهن یووه بازی خواهد کرد.

موراتا از جمله بازیکنانی است که اتلتیکو حاضر شده برای فروش آنها به پیشنهادها گوش بدهد. با اینکه پیشنهادهای یوونتوس تا این لحظه مورد موافقت اتلتیکو قرار نگرفته ولی گاتزتا می‌گوید مدیران بیانکونری نسبت به جذب این مهاجم اسپانیایی اطمینان دارند. یوونتوسی‌ها معتقد هستند تا یک ماه دیگر برای جذب موراتا فرصت دارند و فعلا نیازی به عجله کردن برای جلب نظر اتلتیکو نیست.

موراتا از سال 2020 به صورت قرضی از اتلتیکو به یوونتوس رفت. یوونتوس طبق قرارداد قرضی با اتلتیکو تا 15 ژوئن یعنی حدود دو هفته پیش فرصت داشت تا با فعال کردن بند خرید موراتا، او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد. فرصتی که یووه از آن استفاده نکرد. یوونتوس با فعال کردن بند خرید موراتا باید 35 میلیون یورو به اتلتیکو می‌پرداخت.

فعال نکردن بند خرید موراتا از سوی یوونتوس قاعدتا به این معنی است که بیانکونری معتقد است می‌تواند او را با پرداخت مبلغ کمتری راهی تورین کند. یکی از دلایلی که یووه همچنان به دنبال به خدمت گرفتن موراتا است علاقه شدید ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی این تیم، به مهاجم اسپانیایی است.

با اینکه گفته می‌شود چند باشگاه لیگ برتری هم به دنبال جذب موراتا هستند اما برخی رسانه‌ها در اسپانیا می‌گویند اگر یوونتوس نتواند پیشنهاد مناسبی به اتلتیکو ارائه دهد، این باشگاه اسپانیایی مایل به واگذاری موراتا به باشگاه دیگری نخواهد بود و او ممکن است در اسپانیا ماندگار شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا