شهرستان ها

سومین دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی کشور در سمنان راه‌اندازی شد

سمنان- نماینده سمنان ، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: با هدف علمی کردن تولیدات و اشتغال‌زایی سومین دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی کشور در سمنان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گلرو شامگاه چهارشنبه در مراسم راه اندازی دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی سمنان به میزبانی پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی سمنان با اشاره به راه اندازی این مرکز برای علمی کردن تولیدات کشاورزی، تاکید کرد: استفاده از دانش‌بنیان‌ها در زمینه اشتغال‌زایی نیز مؤثر است.

وی با بیان اینکه با توجه به اقلیم امروز کشور و خشکسالی سمنان نیاز به استفاده روش‌های علمی داریم، افزود: استفاده از دانش در مسیر تحول کشاورزی و تولیدات این حوزه تحول بزرگ و خدمتی به مردم محسوب می‌شود.

عضو خانه ملت با بیان اینکه افتتاح دهکده فناوری کشاورزی و منابع طبیعی در استفاده بهینه از خاک و آب تحول زا خواهند بود، ابراز کرد: کشاورزان از مرحله تولید تا توزیع محصولات از خدمات این دهکده بهره‌مند می‌شوند همچنین می‌توان از روش‌های علمی و ترویج آنها در بین کشاورزان نیز بهره برد.

وی با بیان اینکه دهکده فناوری کشاورزی و منابع طبیعی در راستای ارتقای بهره‌وری که کار ویژه دانش بنیان‌ها است، نقش ویژه خواهد داشت، گفت: برکات این مجموعه نصیب تمام کشاورزان استان خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا