شهرستان ها

خدمت رسانی در ادارات قم به کندی صورت می‌گیرد

قم-استاندار قم با انتقاد از نحوه خدمات رسانی ادارات به مردم اظهار داشت: خدمت رسانی در دستگاه‌ها به کندی صورت می‌گیرد که علت این امر باید ریشه یابی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان قم با انتقاد از نحوه خدمات رسانی ادارات به مردم اظهار داشت: خدمت رسانی در دستگاه‌ها به کندی صورت می‌گیرد که علت این امر باید ریشه یابی شود که به نظر می‌رسد یا مدیران از این وضعیت دستگاه خود باخبر هستند و کاری نمی‌کنند و یا اینکه سهل انگاری صورت می‌گیرد که سازمان بازرسی با قدرت می‌بایست به این وضعیت ورود کند.

وی عنوان داشت: وقتی با مردم در خصوص خدمات ادارات صحبت می‌شود آنان از سطح این خدمات راضی نیستند و برخی از مدیران اهتمام جدی برای گره گشایی از کار مردم ندارند.

استاندار قم با اشاره به حوادث اخیر در استان از جمله آتش سوزی شهرک شکوهیه که منجر به فوت ۷ کارگر و جان باختن ۲ کودک در اثر حمله سگ‌های ولگرد در دامشهر قم شد بیان داشت: در این دو حادثه رد پای کم کاری دستگاه‌های مسئول دیده می‌شود و افراد مقصر می‌بایست پاسخگو باشند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: در این ایام شاهد حضور میلیونی زائران سیدالشهدا (ع) در قم خواهیم بود که فرماندار به عنوان فرمانده میدانی هماهنگی‌های لازم در این زمینه را انجام خواهد داد و دستگاه‌ها نیز به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین می‌بایست وارد میدان شوند و همگان همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین بر برنامه ریزی در راستای تأمین و افزایش زیرساخت‌های اقامتی برای زائران اربعین حسینی از هم اکنون تاکید کرد.

شاهچراغی بیان داشت: در این شرایطی که با کمبودهایی در زمینه تأمین برق و آب مواجه هستیم، ضروری است تا موضوع صرفه جویی به عنوان یک فرهنگ در بین جامعه نهادینه شود که در این صورت شاهد جبران کمبودها خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش کیفیت آب شرب استان قم در روزهای اخیر ابراز داشت: اگر فرهنگ صرفه جویی در طول سال از سوی مردم رعایت شود دیگر در فصل تابستان نیاز نیست که برای جبران کمبود آب شرب، از چاه‌ها استفاده شود.

وی عنوان داشت: در صورتی که شرایط خشکسالی و کم آبی ادامه یابد استان قم در سالهای آینده دچار تنش جدی آب خواهد شد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب در جامعه مهم است افزود: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا چهره شهر مقدس قم را تغییر دهند و باید بیان داشت که وضعیت حجاب و عفاف قم در برخی از ادارت دولتی قم و فضاهای عمومی مناسب نیست.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا