فرهنگ

کلاس‌های تابستانه داستان‌های پنهان اطراف ما برگزار می‌شود

عرفانی مطرح کرد؛

دبیر و موسس کانون ادبی بانوی فرهنگ گفت: کلاس های تابستانه «داستان‌های پنهان اطراف ما» با تدریس معصومه امیرزاده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سارا عرفانی، دبیر و مؤسس کانون ادبی بانوی فرهنگ گفت: کانون ادبی بانوی فرهنگ در نظر دارد در ترم تابستانه خود «داستان‌های پنهان اطراف ما» با تدریس معصومه امیرزاه و «ایده تا طرح رمان» را با تدریس احمد دهقان ویژه اعضای فعال بانوی فرهنگ برگزار کند.

وی افزود: این دوره ۳ جلسه ۲ ساعته به صورت مجازی و حضوری در حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران، سالن مرحومه صفارزاده است.

این‌شاعر با بیان این‌که تمرکز در این کلاس‌ها این است که چه‌طور از ایده به طرح برسیم، از طرح چطور به رمان برسیم، افزود: سعی داریم در ابتدای امر اعضای فعال بانوی فرهنگ بعد از آموزش در این دوره سطح بندی شوند، بعد از سطح بندی ما ایده و پیشنهاداتی را به آنها می‌دهیم تا طرح رمان بنویسند، در نهایت اگر طرح رُمان آنها از سوی بانوی فرهنگ پذیرفته شود یک استاد راهنما به مدت ۶ ماه ماه الی ۱ سال در اختیارشان می‌گذاریم که ممکن است این همراهی منجر به شکل گیری و چاپ یک کتاب کامل شود.

دبیر کانون بانوی فرهنگ در پایان گفت: هدف ما این است که اعضای فعال در باشگاه بانوی فرهنگ به خلق رمان برسند. کلاس‌های تابستانه «داستان‌های پنهان اطراف ما» با تدریس معصومه امیرزاده ۸ تیر ماه برگزار شد و «ایده تا طرح رمان» با تدریس احمد دهقان ۱۴ و ۲۱ تیرماه برگزار خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا