ورزش

شاید سوپرجام قبل از لیگ برگزار نشود!

احتمال دارد دیدار سوپرجام فوتبال ایران قبل از شروع لیگ برتر برگزار نشود!

به گزارش “ورزش سه”، با اینکه مسئولان سازمان لیگ فوتبال در تلاش هستند مسابقه سوپرجام فصل گذشته میان استقلال ونساجی به عنوان قهرمان های لیگ و جام حذفی قبل از لیگ آینده برگزار شود، اما ممکن است این اتفاق رخ ندهد!
سازمان لیگ در تقویم خود برای مسابقات فوتبال باشگاهی باید مناسبت های خاص مثل ایام محرم را هم در نظر بگیرد. از طرفی اردوهای تیم ملی فوتبال در سال جام جهانی هم مشکلاتی را ایجاد کرده است.به همین خاطر ممکن است دیدار سوپرجام مثل سال قبل در اواسط فصل برگزار شود. 
سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفت: «اصلی‌ترین نکته ما همین است. به واسطه ایام محرم اگر بتوانیم زمان این بازی را تغییر بدهیم و دیرتر لیگ را شروع کنیم، با توجه به محدودیت کمپ تیم ملی و زمان اضافه‌ای که اسکوچیچ از ما خواسته، باید زمان‌ها را به هم نزدیک کنیم. طبیعی است که سوپرجام باید قبل از لیگ برگزار شود و قشنگ‌ترین حالت همین است.»
او افزود:«اگر نتوانیم نظر همه عزیزان به ویژه سرمربی تیم ملی را جلب کنیم و مساعدت او را نداشته باشیم،‌ باید تاریخ دیگری برای سوپرجام درنظر بگیریم زیرا نظر اسکوچیچ و اردوی تیم ملی برای ما خیلی مهم است.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا