شهرستان ها

مراسم ازدواج آسان جوانان استان بوشهر برگزار شد

بوشهر- در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مراسم جشن ازدواج در نقاط مختلف استان بوشهر با همکاری خیران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بعد از ظهر شنبه در این آئین اظهار داشت: توسعه فرهنگ ازدواج آسان از برنامه‌های مهم امسال است که در این راستا همکاری خیران و نهادهای مردمی مورد توجه است.

رقیه زنگنه‌نژاد، ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه را از برنامه‌های مهم دانست و بیان کرد: کمک به ازدواج جوانان نیازمند، تحکیم بنیان خانواده، توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های مهم و در این حوزه برنامه‌های لازم تدوین شده است.

وی از آغاز فعالیت مجمع خیرین ازدواج در استان خبر داد و تصریح کرد: در راستای فراهم شدن ازدواج آسان و ایجاد تسهیلات لازم راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته است.

مشاور استاندار بوشهر در این آئین با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین است و در مورد ازدواج، تأکید فراوان شده است و به‌ویژه توجه ویژه‌ای به فرهنگ ازدواج آسان و ساده‌زیستی دارد.

حجت‌الاسلام موسی کمالی افزود: خانواده‌ها باید بر اساس سیره انبیا و اولیای الهی در راستای تسهیل ازدواج، کمک کنند و جوانان نیز نباید درگیر مادیات و ظواهر شوند.

مشاور امور روحانیت استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امیدوارم اینگونه مراسم و آئین‌ها، گسترش یابد و تشریفات زائد مراسم کاهش یابد تا جوانان سر و سامان بگیرند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا