شهرستان ها

پیش بینی بازدید ۱۳۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی کرمانشاه

کرمانشاه- دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از پیش بینی بازدید ۱۳۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

سرهنگ یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در اردوی راهیان نور سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۳۰ هزار نفر بازدیدکننده از یادمان‌های مناطق عملیاتی استان کرمانشاه داشته باشیم.

وی افزود: جلسه قرارگاه راهیان نور کشوری برگزار و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۱ نیز در بازی‌دراز برگزار شد که میزبانی اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب اعلام شده و از طریق سازمان‌های اردویی سپاه استانی هماهنگی اعزام زائران انجام می‌شود.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه تمامی امکانات در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری که بیان فرمودند نکته اصلی و کلیدی در اردوی راهیان نور ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت بوده، فراهم شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا تمام زیرساخت‌ها، زمینه‌ها و بسترها در استان کرمانشاه برای برگزاری هرچه بهتر اردوی راهیان نور فراهم شود تا زائرین با معرفت و درک عمیق‌تر بازدید و زیارت خود را داشته باشند.

وی در خصوص رتبه استان کرمانشاه در برگزاری اردوی راهیان نور، عنوان کرد: هر ساله استان کرمانشاه در قرارگاه راهیان نور جز رتبه‌های برتر اول تا سوم است و از لحاظ امکانات یادمانی بعد از استان خوزستان قرار دارد و از نظر زیرساخت‌های اردوگاهی به صورت متمرکز با وجود هفت اردوگاه آماده و سه اردوگاه در دست اقدام، آمادگی میزبانی زائران را در استان کرمانشاه داریم.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به انجام زیارت راهیان نور در بستر فضای مجازی اشاره و تاکید کرد: در بستر فضای علمی شاد در صورتی که آموزش و پرورش امکان بازدید را برای دانش آموزان فراهم کند آمادگی ارائه زیارت مجازی وجود دارد و فضای مجازی در کنار بازدید حضوری فعال است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا