شهرستان ها

اسلام بر پایه مکتب عاشورا استوار است/آمریکا مصداق نقض حقوق بشر

بیرجند- استاندار خرسان جنوبی با بیان اینکه اسلام ناب بر پایه مکتب عاشورا استوار است، گفت: جهاد و شهادت هم در مکتب امامین انقلاب و در ادامه خط سرخ عاشورا است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت ظهر یکشنبه در یادواره شهدای ترور خراسان جنوبی با بیان اینکه اسلام ناب بر پایه مکتب عاشورا استوار است، افزود: جهاد و شهادت در مکتب امامین انقلاب و در ادامه خط سرخ عاشورا است.

وی با بیان اینکه شهادت در راه خدا از قداست و اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: در مکتب عاشورا تمام زیبایی‌ها، حقوق انسان‌ها، فداکاری، عبادت و بندگی و نیکی‌های عالم در آن موج می‌زند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه نظام و انقلاب، بیان کرد: از ۳۰۰ ماهواره جهان ۱۱۷ ماهواره به شکل فارسی زبان بر علیه آرمان‌های انقلاب کار می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر جهاد تبیین بیان کرد: ایجاد امید در بین جوانان و ملت از وظایف مهمی بوده که بتوانیم جنگ اقتصادی را هم که پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایشات رهبری، بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر شیطان بزرگ و آمریکا است، افزود: امروز چهره آمریکای پس پرده عریان و آشکار و آمریکا به اضمحلال و نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

قناعت نظام سلطه را یکی از بزرگترین دشمنان بشریت دانست و گفت: امروز بی اعتناترین سیاستمداران دنیا به حقوق بشر همین‌هایی هستند که مدیریت کشورهای غربی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه این کشورها اعتقادی به حقوق بشر انسان و انسانیت ندارند و فقط به پول و زور اعتقاد دارند، گفت: امروز جنایات استکبار در اقصی نقاط دنیا و در قرون مختلف مشاهده می‌شود.

قناعت با بیان اینکه آمریکا همواره داعیه‌دار حقوق بشر در دنیا است در حالی که از مصادیق نقض حقوق بشر شناخته می‌شود، اظهار کرد: ایران اقدامات تروریستی و کشتن مردم یمن، عراق، لبنان و سوریه از دیگر جنایات دشمن است.

وی بیان کرد: ترس و وحشت سراسر آمریکا را گرفته و خون مردم مظلوم کشورهای جهان سوم دامن‌گیر آمریکا شده است و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود.

قناعت با بیان اینکه مشکلاتی که در داخل داریم به مراتب کمتر از مشکلات آمریکا، انگلیس و فرانسه است، گفت: اینکه تعدادی از خواص برای اینکه پذیرش بگیرند در تریبون‌های رسمی کشور واقعیت‌ها را تحریف می‌کنند، نشان دهنده حرکت رو به جلو نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نظام لیبرال دموکراسی آمریکا به آخر خط رسیده است، اظهار کرد: جهان امروز انقلاب اسلامی را الگوی خود کرده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا