ورزش

کدام تیم جدی خواهان رونالدو است؟ یک طرفدار واقعی!

ستاره مورد علاقه توخل؛

به نظر می رسد شایعه انتقال کریستیانو رونالدو به چلسی از تیم های دیگر جدی تر باشد.

به گزارش “ورزش سه”، چند هفته پیش تاد بولی، مالک جدید چلسی در پرتغال با ژرژ مندس در پرتغال ملاقات کرد و آینده کریستیانو رونالدو یکی از موضوعات مورد بحث این دو نقر بود. دیروز روزنامه تایمز مدعی شد که کریستیانو  رونالدو به مدیران یونایتد اطلاع داده که می خواهد اولدترافورد را ترک کند. او به باشگاه گفته که در صورت دریافت پیشنهاد رضایت بخش، تمایلی به ماندن نداشته و می خواهد فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

منچسترسیتی، لیورپول، چلسی و تاتنهام چهار باشگاه انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان برای فصل هستند و در این میان چلسی خواهان جذب این ستاره 37 ساله شده است. پس از اینکه به روملو لوکاکو به صورت قرضی به اینتر بازگشت، چلسی به دنبال یک مهاجم بوده و حالا نام کریستیانو رونالدو در لیست توماس توخل قرار گرفته است. اما جالب اینجاست سرمربی چلسی همیشه هوادار رونالدو بوده و در سال های گذشته بارها به تمجید از او پرداخته است.

توماس توخل سال گذشته گفت: “زمان همه چیز مشخص خواهد کرد، اما فکر می‌کنم این یک راز نیست که هر تیمی در جهان بدون کریستیانو رونالدو در بخش‌هایی از بازی ضعیف‌تر است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بوده و هر بار که در زمین حضور دارد این را ثابت می کند. حالا رونالدو در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا حاضر بوده و منچستریونایتد یک قهرمان واقعی، یک الگو و یک شخصیت بزرگ است.”

هنوز آینده رونالدو مشخص نبوده و سرنوشت این ستاره محبوب در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما به نظر می رسد قصد چلسی برای جذب او از بقیه رقبا جدی تر بوده و توماس توخل خواهان اضافه شدن این ستاره بزرگ به رختکن تیمش شده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا