ورزش

فراهانی:مالک و مسئولین رزومه‌ شهرخودرو را نابود کردند

با هوادار به دنبال سهمیه آسیایی هستیم

دروازه بان فصل گذشته شهر خودرو اعتقاد دارد که مالک باشگاه و مسئولین استانی عامل سقوط این تیم به دسته پایین تر هستند.

به گزارش “ورزش سه”، پس از سقوط شهر خودرو به دسته پایین تر، میلاد فراهانی یکی از بازیکنانی است که از این تیم جدا شد و به هوادار پیوست. فراهانی با گلایه از وضعیت شهر خودرو در فصل قبل، عدم توجه مالک تیم و مسئولین استانی را علت اصلی سقوط تیم می داند.

فراهانی ابتدا درباره سقوط شهرخودرو به دسته پایین تر گفت: ما روزهای خیلی خوبی را در شهر خودرو سپری کردیم. با این تیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شدیم و خاطرات خوبی داشتیم. در فصول قبل جزو تیم های قدرتمند لیگ بودیم و برابر همه تیم های لیگ برتر بازی های خوبی را انجام دادیم.

او با اشاره به مشکلات تیم در لیگ بیست و یکم گفت: فصل قبل باعث شد تمام رزومه شهر خودرو به دلیل مشکلات میان مالک باشگاه و مسئولین استانی از بین برود. این مسئله سبب شد همه لطمه ببینند. مسئولین استان وظیفه ای را به گردن داشتند و باید از این تیم حمایت می کردند ولی خب از سمت دیگر نیز مالک باشگاه، مالک تیم بود و باید به فکر تیم باشد.

وی ادامه داد: تیم وارد بحران شد و 40، 50 نفر به دلیل بگو مگو و اختلاف نظری که بین آنها بود به مشکل خوردند. به نظر من در این میان بازیکنان بیشتر از همه ضربه خوردند و روی آنها تأثیر گذاشت. اختیار تیم دست مالک باشگاه بود و وضعیت تیم نیز برای مسئولین شهر اهمیتی نداشت ولی رزومه ای که به سختی برای شهر خودرو جمع شده بود، به راحتی هر چه تمام تر از بین رفت.

او گفت: سال بسیار سختی را برای ما بازیکنان به وجود آوردند. در طول فصل اصلا مشخص نبود ما در چه شهری اسکان داریم. مدتی در مشهد بودیم، سپس اردو را به تهران آوردند و دائما در رفت و آمد و بلاتکلیفی بودیم. می توان هم به مسئولین و هم مدیران باشگاه خرده گرفت که نتوانستند تیم را در شرایط ایده آل قرار دهند.

دروازه بان سابق شهر خودرو خاطرنشان کرد: اگر با آنها نیز صحبت کنید و جاهایی نیز تقصیر را گردن بازیکنان می اندازند. ولی فوتبال حرفه ای شده و هواداران همه چیز را می بینند و می فهمند چه کسی در این زمینه مشکل ساز بوده است.

وی گفت: باز هم می گویم که فصل سختی را سپری کردیم. مخصوصا خود من که در شرایط خوب شهر خودرو بودم. با این تیم آسیایی شدم و در رتبه های بالای جدول قرار گرفتم و بهترین بازی هایم را در این تیم داشتم و مقصر هم جز آنهایی که گفتم نبودند که به بازیکنان لطمه زدند.

سنگربان جدید هوادار اضافه کرد: خدا را شکر که امسال به تیم خوب هوادار پبوستم که دارای کادرفنی و مدیریت خوبی است. آقای ساکت الهامی چند سالی است که نتایج خوبی را کسب کرده اند و هم اینکه نساجی از وضعیت بد خود خارج شد و به شرایط ایده آل رسید، از توانایی های ایشان است. البته نساجی هم بازیکنان خوبی داشت و زحمت کشیدند. ولی این نظم دادن و مدیریت برای کسب نتیجه مثمر ثمر است.

فراهانی در پایان اضافه کرد: خدا را شکر هوادار شرایط ایده آلی دارد و امیدوارم همه بازیکنان و دست اندرکان تیم دست به دست هم دهیم تا نتایج خوبی کسب کنیم و به حول قوه الهی بتوانیم آسیایی شویم. مانند زمانیکه در شهر خودرو با آقای الهامی و گل محمدی بودیم. امیدوارم شرایط خوبی ایجاد کنیم که نسبت به سال قبل نتایج بهتری کسب کنیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا