فرهنگ

چاپ کتابی با موضوع خانواده توحید محور

توسط انتشارات تمدن نوین اسلامی انجام شد؛

کتاب «ورد واحد» نوشته علیرضا پیروزمند و شیده صادقی درباره خانواده توحید محور توسط انتشارات تمدن نوین اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «ورد واحد» نوشته علیرضا پیروزمند و شیده صادقی، با موضوع «خانواده توحید محور» توسط انتشارات «تمدن نوین اسلامی» قم در اواخر سال ۱۴۰۰ منتشر شده است.

این کتاب، اولین کتابی است که در موضوع «خانواده» مبتنی بر اندیشه‌های علامه سید منیرالدین حسینی الهاشمی (ره) تدوین و منتشر می‌شود و با تبیین و محوریت بخشی به اصل «توحید» در قالبی مبنایی_ کاربردی، ارکان و روابط خانواده در درون و بیرون آن مورد بررسی اجمالی قرار می‌گیرد.

به این ترتیب زمینه صیانت و ارتقای ظرفیت خانواده و استمرار آن، امنیت و آرامش اعضای خانواده و افزایش توانایی‌های نسبی در پرورش نسل جدید و غیره فراهم می‌آید.

در این کتاب پس از بررسی مبادی موضوع در فصل اول، در فصل دوم «الگوی توحید محوری» در خانواده بررسی شده است همچنین در فصل سوم با بررسی تفکیکی و ارتباطی نقش هر یک از مرد، زن و فرزندان، الگوی توحید محوری یک مرحله تفصیل یافته و بالاخره در فصل چهارم در تبیین تعاملات بیرونی خانواده کارکرد «سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی» توحید محوری در ارتباط خانواده با خویشاوندان، محیط کار و جامعه مورد بررسی قرار گرفته است؛ بدین ترتیب مرحله دوم از تفسیر توحید محوری انجام پذیرفته است.

کتاب «ورد واحد» در چهار فصل و ۲۶۰ صفحه با قیمت ۹۰ هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا