شهرستان ها

اعتبارات ویژه برای مددجویان خراسان شمالی/۷ هزار مسکن تامین می‌شود

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به تشریح مصوبات سفر رئیس جمهور به استان پرداخت و گفت: تخصیص ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت اشتغالزایی و تامین ۷ هزار مسکن از جمله این موراد است.

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد اختصاص یافت.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: همچنین در این سفر ۳ هزار مورد تسهیلات به صورت قرض الحسنه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان برای مددجویان زیر پوشش این نهاد و ۲ هزار مورد تسهیلات به ارزش ۲۰ میلیارد تومان از محل بانک‌ها برای نیازمندانی که زیر پوشش این نهاد نیستند اختصاص یافته است.

وی تأمین مسکن ۴ هزار خانوار مددجو از طرح مسکن ملی و ساخت ۳ هزار مسکن روستایی با همکاری بنیاد مسکن در قالب طرح تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستاییان را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد.

الهی راد گفت: گازکشی منازل مسکونی فاقد لوله کشی به ارزش ۵ میلیارد تومان و تأمین ۱۶ هزار وسایل سرمایشی، گرمایشی و ضروری زندگی مددجویان از دیگر مصوبات این سفر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان داشت: در این سفر تعمیر مسکن ۳ هزار خانوار و ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ فضای بهداشتی نیز مصوب شد.

وی افزود: همچنین تأمین ۳ هزار سری جهیزیه برای نوعروسان و ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد از سایر مصوبات این سفر است.

الهی راد در انتها گفت: ۱۰ میلیارد تومان نیز برای رسیدگی به مکاتبات و مراجعه مردمی نیازمند از محل سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا