ورزش

خوشحالم در ماندن محمد صلاح در لیورپول نقش داشتم

یان راش:

یان راش، اسطوره لیورپول، مدعی شد او نیز در تمدید قرارداد محمد صلاح نقش داشته است.

به گزارش “ورزش سه”، بالاخره دو روز قبل شایعات در مورد آینده محمد صلاح به پایان رسیده و او برای سه فصل دیگر قرارداد خود را با باشگاه لیورپول تمدید کرد. حالا یان راش، اسطوره ولزی لیورپول که دوست صمیمی رامی عباس، مدیر برنامه محمد صلاح است، تاکید کرد در ماه های اخیر بارها تلاش کرده این ستاره مصری را راضی به ماندن در لیورپول کند.

یان راش گفت: “من از چند بار صرف غذا با رامی عباس در دبی، فرانسه، لندن و لیورپول لذت بردم. هر بار که مکالمه ما به محمد صلاح و آینده‌اش می کشید، من دائما اصرار کرده‌ام که اگر صلاح سه سال دیگر بماند و استاندارد فوق العاده خود را حفظ کند، می‌تواند به یک اسطوره واقعی لیورپول تبدیل شود. 

در گذشته بازیکنان بزرگی در این باشگاه وجود داشته اند. در سال‌های اخیر لوئیس سوارز، فرناندو تورس و سادیو مانه برای لیورپول بازی کردند، اما هیچ کدام به اندازه‌ای در این باشگاه باقی نماندند تا به یک اسطوره‌ واقعی تبدیل شوند. شما باید به مدت 10 سال در بالاترین سطح بازی کنید و محمد صلاح حالا می تواند به این هدف برسد.

من مدام به خود محمد صلاح می گفتم که اگر بماند، می تواند رکوردهای من را بشکند. من همچنین به او گفتم که استادیوم تیم های دیگر همیشه سبزتر از آنفیلد نیست. همه در لیورپول از جمله هواداران او را دوست دارند و این تمدید قرارداد مانند یک خرید جدید است. من واقعا خوشحالم و امیدوارم در نقش خود به عنوان سفیر لیورپول، به نوعی به انجام این کار کمک کرده باشم. صادقانه بگویم که اگر او رکورد بهترین گلزن لیورپول را از آن خود کند نیز خوشحال می شوم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا