شهرستان ها

۸۰ درصد بودجه سال جاری شهرداری حمیدیا محقق شد/۱۸ طرح در دست اجرا

یزد- شهردار حمیدیا گفت: با وجود اینکه معمولا بخش عمده ای از درآمدهای مصوب شهرداری ها، در نیمه دوم سال محقق می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ درصد بودجه ۱۴۰۱ حمیدیا محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرادعلی الله وردی، ظهر دوشنبه در نشستی خبری به تشریح پروژه های عمرانی شهرداری حمیدیا پرداخت و اظهار داشت: از آنجا که بلوار دشتی در محدوده حمیدیا، یکی از ورودی های شهر یزد به شمار می رود، اظهار داشت: طراحی المان برای ورودی شهر و جابجایی دکل برق فشارقوی برای ورودی شهر یزد انجام شده است.

وی، روکش ۱۱۰ هزار مترمربع از معابر حمیدیا، اصلاح ترافیکی خیابان‌ها و مسیرهای پرخطر، نصب علائم ترافیکی، اجرای طرح آبیاری تحت فشار و قطره ای، اختصاص ۴۶ هکتار از فضای سبز به درختان کم آبخواه، احداث ۱۰ مخزن ذخیره آب برای آبیاری فضای سبز و … را بخشی از طرح های عمرانی شهر حمیدیا برشمرد و افزود: در مجموع ۱۸ طرح عمرانی در این شهر در دست اجراست.

الله وردی از ساماندهی روشنایی معابر با چراغ های LED خبر داد و گفت: این اقدام در راستای یک اقدام ملی و به منظور صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف برق اجرا شده است.

شهردار حمیدیا، یکی از طرح های مهم شهرداری حمیدیا را الکترونیکی کردن خدمات برای مردم برشمرد و گفت: این اقدام هم اکنون در دست پیگیری و اجراست و در زمینه های عوارض نوسازی، ثبت شکایات و پرداخت عوارض به مرحله اجرا درآمده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بودجه مصوب شهرداری حمیدیا در سال ۱۴۰۰ را ۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: رقم محقق شده حدود سه برابر رقم مصوب بود.

الله وردی عنوان کرد: در سال جاری نیز بودجه مصوب شهرداری حمیدیا، ۸۰ میلیارد تومان است که در شش ماهه نخست سال جاری، بیش از ۸۰ درصد آن محقق شده است.

وی در مورد انتقال مشاغل مزاحم شهری در شهر حمیدیا نیز بیان کرد: نیاز به احداث یک کارگاه بزرگ برای انتقال این مشاغل به خارج از محدوده شهری وجود دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا