جامعه

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان از دوم مرداد

مسابقات ورزشی دانش آموزان قرار است از دوم مرداد در ده رشته جودو، ووشو دو میدانی، شنا، کشتی فرنگی، ژیمناستیک، کشتی آزاد، شطرنج، تکواندو و جشنواره ابتدایی دوره دوم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از مسابقات ورزشی فرهنگیان که با حضور معلمان سراسر کشور برگزار شد؛ مسابقات ورزشی دانش آموزان قرار است از دوم مرداد در ده رشته جودو، ووشو دو میدانی، شنا، کشتی فرنگی، ژیمناستیک، کشتی آزاد، شطرنج، تکواندو و جشنواره ابتدایی دوره دوم برگزار شود.

صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در پیامی در شبکه‌های اجتماعی در تشریح مسابقات ورزشی دانش آموزان گفت: در کنار مسابقات ورزشی فرهنگیان و مشارکت یک میلیون و ۴۳۰ هزار نفر با حمایت وزیر و سازمان برنامه و بودجه مسابقات ورزشی دانش آموزان در ۱۰ رشته از دوم مرداد در مشهد مقدس آغاز می‌شود؛ تحول در ساحت زیستی و بدنی، تأمین سلامت، ایجاد شادابی و نشاط در محیط دانش‌آموزی نیازمند برنامه پیگیری و اقدام جدی است.

گفتنی است سی و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر و سی و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر در دو مقطع متوسطه اول و دوم قرار است از دوم مرداد در استان‌های البرز، اصفهان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و شهر تهران برگزار شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا