ورزش

کلوپ: فقط یک قول به هواداران لیورپول می‌دهم

تلاش با تمام توان؛

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول کورس قهرمانی در فصل بعد را دشوار توصیف کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول در سال های اخیر رقیب اصلی منچسترسیتی در راه فتح لیگ برتر بوده، اما به جز یک فصل معمولا در آخرین گام کم آورده و قهرمانی را به رقیب واگذار کرده است. حالا یورگن کلوپ در مصاحبه ای مدعی شد به هواداران لیورپول قول می دهد تیمش فصل بعد با همه انرژی برای کسب عناوین قهرمانی مبارزه کند.

یورگن کلوپ گفت: “منچسترسیتی فقط بازیکن جذب نکرده و آنها دو بازیکن را به آرسنال و یکی را نیز به چلسی داده اند. ما در شرایط مشابهی هستیم، همیشه نمی توان با یک تیم در مسابقات شرکت کرد و شما به خون تازه و بازیکنان تازه نفس نیاز دارید. سیتی در شرایطی مشابه ما قرار دارد و ما هم به روشی مشابه پیش رفتیم. در نهایت همه تیم های رقیب مانند ما بازیکنان فوق العاده ای در اختیار خواهند داشت و مسئله این است که چه کسی بیشترین استفاده را از نیروهای خود می‌کند.

من نمی دانم در فصل بعد کورس قهرمانی چگونه پیش خواهد رفت، اما به نظر می رسد سیتی در پایان قهرمان خواهد شد. اگر ما دو فصل قبل به موفقیت نمی رسیدیم، یعنی فکر می کنم سیتی پنج یا شش بار متوالی قهرمان لیگ برتر می شدند که رخ دادن چنین اتفاقی واقعا در این کشور دیوانه کننده است. 

من در فصل بعد نیز با تمام توان کار خواهم کرد و این چیزی است که می توانم در موردش قول بدهم. فصل سختی خواهد بود، هواداران ما این را می دانند و امیدوارم دوباره آماده باشند تا از این فصل هم لذت ببرند. ما فقط بازی به بازی پیش می رویم. ابتدا فصل را با سوپرجام شروع می کنیم و سپس لیگ برتر از راه می رسد. در یک مقطع زمانی جام اتحادیه در راه است و بعد لیگ قهرمانان اروپا شروع می شود … بنابراین بله، شرایط خیلی سخت خواهد بود و البته ما هم از این اوضاع لذت می بریم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا